Hoi meiden, je ziet t al wat ik wil vragen haha ..weet trouwens niet of ik het goed heb geplaats... Weet iemand waar je Naamletters kunt kopen die je op deur plakt van je kleine? Of kun je die alleen per internet bestellen? alvast bedankt! groetjes Suzanne
Hoi, Ik heb ze vandaan uit een klein winkelte in De Lutte. Maar ze hebben ook een site waar je ze gewoon kan bestellen. Het adres is: Caroly - Houten Geboortekaartjes Groetjes Maaike
Ik heb van de week superleuke letters besteld van piepschuim. Voor mijn dochter met een pipbehangetje en voor onze zoon (in de buik) blanco letters die we zelf gaan verven in dezelfde kleur als de muur in zijn kamer. Op de site dolledottie.nl (mag dit?)
ik heb gewoon van die letters gekocht die meestal op glas gebruikt, die blijven aan de raam plakken zeg maar. en ik doe het op de deur heb ze gewoon via marktplaats koste nog geen 25 cent per letter
Ik heb ze van babywalz en van het winkeltje hier waar verstandelijk gehandicapten hun spulletjes verkopen. Ik heb ze alleen nooit gebruikt.
Hoi! Wij hebben ze via een kinderkledingwinkeltje hier in Tiel, geen specifieke keten. Heb nog wel een kleine tip voor je, als je houten letters neemt, bevestig ze dan op je deur met tandpasta! Klinkt ontzettend raar en ik heb het ook niet zelf bedacht, maar het werkt echt megagoed! Het blijft goed plakken en je kunt het naderhand er ook goed weer afhalen zonder dat je deur beschadigd. Mocht je kindje ooit van kamer verhuizen ofzo, dan kun je ze eraf halen! Liefs!