Ook ik heb tot nu toe echt een droomzwangerschap..*effe afkloppen*..Geen misselijkheid, overgeven of andere klachten..En inderdaad: nét zoals mijn moeder!! Misselijkheid komt geloof ik bij de helft van de zwangerschappen voor..Maar ik hoop voor je, dat je er niet teveel (lees: geen) last van krijgt!
Helemaal niet misselijk geweest, noch gespuugd. M'n eten wilde weleens dwars zitten (nu ook weer ), maar misselijk ben ik gelukkig nooit geweest.
Thanx voor alle antwoorden. Mijn maagzuur lijkt nu ook te zijn afgezakt, misschien ook omdat ik op mn eten aan het letten ben. Ik klop ook nog even af. Wie weet ziet het er volgende week heel anders uit
Ik was en heel misselijk en ik moest veel spugen. Vind het tot nu toe wel mooi verdeeld En het volgt wel netjes de resultaten van onderzoeken, namelijk dat tussen de 60% en 80% van de zwangere vrouwen enige vorm van misselijkheid ervaren.
hier wel misselijk geweest, maar niet meer dan een dag of 5 en dat trok met een uurtje of anderhalf uur weer weg. Niet gespuugd. Verder geen enkele last van kwaaltjes of pijntjes. Heerlijke zwangerschap tot nu toe. xx sas
Met Louise heel erg misselijk van week 6 tot week 12 en 2 of 3 keer moeten spugen. Met deze ukkepuk nog veeeeeel misselijker geweest van week 7 tot week 16 en maar 1 keer hoeven spugen.
Heb één keer moeten spugen, maar ja ook niet zo slim om om 5 uur 's ochtends een eitje te bakken haha.. verder ook niet misselijk geweest,, hooguit een keer een dag.. heb dus niet misselijk, niet spugen ingevuld..
Van week 6 tot week 14 ontzettend misselijk geweest, en ik moest gemiddeld zo'n 3 keer per dag overgeven.
Ik ben van week 7 t/m week 12/13 wel regelmatig misselijk geweest maar gelukkig heb ik maar een keer of 2/3 echt overgegeven. Ik had al vrij snel door dat ik rond bepaalde tijden iets moest eten, hierna zakte de misselijkheid snel weg.
Ik ben misselijk geweest van week 7 tot week 19 en braken erbij , tis nu een paar dagen beter, hopelijk blijft het nu zo.
Ik heb 'niet misselijk, wel spugen' gestemd. Ik had namelijk zo'n last van maagzuur dat ik daardoor moest spugen. Maar niet veel hoor.
Vanaf 7,5e week zwangerschap tot ongeveer 16 weken was ik kotsmisselijk en heb ik elke dag overgegeven. Als ik pech had wel 5 keer per dag. Nu (18,5e week) gaat het langzamerhand beter en ben ik aan het afbouwen met de medicijnen (Emesafene). De misselijkheid is nog niet helemaal over maar ik begin wel te geloven dat dat binnenkort gaat gebeuren. Een paar weken terug had ik daar niet zoveel vertrouwen in! Ik hoop dat het de prille zwangeren bespaart blijft....