Poll: Wel of niet misselijk/spugen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door steenbokje, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wel of niet?

1. Niet misselijk, niet spugen

2. Niet misselijk, wel spugen

3. Wel misselijk, niet spugen

4. Wel misselijk, wel spugen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    van week 6 tot week 14 kotsmisselijk geweest waarbij ik gemiddeld 10 tot 15 keer per dag overgaf:(

2. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Ook ik heb tot nu toe echt een droomzwangerschap..*effe afkloppen*..Geen misselijkheid, overgeven of andere klachten..En inderdaad: nét zoals mijn moeder!!

Misselijkheid komt geloof ik bij de helft van de zwangerschappen voor..Maar ik hoop voor je, dat je er niet teveel (lees: geen) last van krijgt!

3. MissT

MissT Niet meer actief

Helaas wel, bijna elke dag in de ochtend. Vreselijk!

4. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Helemaal niet misselijk geweest, noch gespuugd. M'n eten wilde weleens dwars zitten (nu ook weer :D), maar misselijk ben ik gelukkig nooit geweest.

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Thanx voor alle antwoorden.

Mijn maagzuur lijkt nu ook te zijn afgezakt, misschien ook omdat ik op mn eten aan het letten ben. Ik klop ook nog even af. Wie weet ziet het er volgende week heel anders uit ;)

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik was en heel misselijk en ik moest veel spugen. Vind het tot nu toe wel mooi verdeeld :) En het volgt wel netjes de resultaten van onderzoeken, namelijk dat tussen de 60% en 80% van de zwangere vrouwen enige vorm van misselijkheid ervaren.

7. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    hier wel misselijk geweest, maar niet meer dan een dag of 5 en dat trok met een uurtje of anderhalf uur weer weg. Niet gespuugd. Verder geen enkele last van kwaaltjes of pijntjes. Heerlijke zwangerschap tot nu toe.

xx sas

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Nu af en toe nog misselijk, maar heb maar een paar keer gespuugd in totaal.

9. susy26

susy26 Niet meer actief

helemaal nergens last van! alleen de bekende kwaaltjes, maar niks van misselijkheid,gelukkig!

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Met Louise heel erg misselijk van week 6 tot week 12 en 2 of 3 keer moeten spugen.

Met deze ukkepuk nog veeeeeel misselijker geweest van week 7 tot week 16 en maar 1 keer hoeven spugen.

11. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Tot week 24 onwijs misselijk en overgeven ! Was best lang ;)

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heb één keer moeten spugen, maar ja ook niet zo slim om om 5 uur 's ochtends een eitje te bakken haha..
    verder ook niet misselijk geweest,, hooguit een keer een dag.. heb dus niet misselijk, niet spugen ingevuld..

13. Silmarien

Silmarien Actief lid

26 feb 2010
    195
    0
    0
    Vooralsnog fulltime moeder ;)
    Fryslan
    Van week 6 tot week 14 ontzettend misselijk geweest, en ik moest gemiddeld zo'n 3 keer per dag overgeven.

14. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Niet misselijk geweest en niet spugen bij allebei niet

15. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

upje, nog meer stemmers?

16. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Ik ben van week 7 t/m week 12/13 wel regelmatig misselijk geweest maar gelukkig heb ik maar een keer of 2/3 echt overgegeven. Ik had al vrij snel door dat ik rond bepaalde tijden iets moest eten, hierna zakte de misselijkheid snel weg.

17. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Tot 18 weken misselijk, 1 keer overgegeven van tandpasta..

18. Salke

Salke Lid

15 mei 2010
    74
    0
    0
    België
    Ik ben misselijk geweest van week 7 tot week 19 en braken erbij , tis nu een paar dagen beter, hopelijk blijft het nu zo.

19. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik heb 'niet misselijk, wel spugen' gestemd.
    Ik had namelijk zo'n last van maagzuur dat ik daardoor moest spugen. Maar niet veel hoor.

20. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Vanaf 7,5e week zwangerschap tot ongeveer 16 weken was ik kotsmisselijk en heb ik elke dag overgegeven. Als ik pech had wel 5 keer per dag. Nu (18,5e week) gaat het langzamerhand beter en ben ik aan het afbouwen met de medicijnen (Emesafene). De misselijkheid is nog niet helemaal over maar ik begin wel te geloven dat dat binnenkort gaat gebeuren. Een paar weken terug had ik daar niet zoveel vertrouwen in!

Ik hoop dat het de prille zwangeren bespaart blijft....:)

Deel Deze Pagina