Is toch zo persoonlijk.. je moet doen wat je zelf t mooiste vind. Ik vind dat ook afhankelijk van je achternaam etc..
De andere vraag is inmiddels gesloten. Eerst lukte het mij niet, maar nu heb ik de poll toch kunnen openen. Natuurlijk is het een persoonlijke kwestie, maar het is toch leuk om te weten wat andere mensen mooi vinden en als je niet kan kiezen tussen twee namen is het fijn om te weten hoe anderen erover denken Ik hoop op veel reacties !
Wij vinden de namen allebei leuk. Maar kunnen geen tweede naam vinden die achter Vince past... Weten jullie een mooie tweede naam die goed past?
Robin, gewoon Robin uitgesproken zoals je het schrijft niet echt korte o en niet echt lange o. Ik ken een Robin en dat is een superschattig ventje, en ik ken ook een volwassen Robin en die is redelijk stoer van gedrag wel een toffe gast. Het kan dus zowel schattig als stoer
Gewoon Vince Robin? Waarom niet? Ik vind het best kunnen hoor. Je moet de naam een paar keer zo uitspreken met je achternaam er meteen bij. Dan kan je de naam even 'proeven'
Dat is wel een goed idee.! Maar andersom kan het ook : Robin Vince van der ..... Vince Robin van der ..... Blijft het toch weer lastig
Bedankt meiden voor de hulp Het gaat Vince worden We moeten de tweede naam alleen nog kiezen dan Vince Robin of Vince Bastiaan
joehoe Vince dat vind ik een mooie naam staat ook op mijn lijstje. ik zou voor Bastiaan als 2e naam gaan