Hoi! Wij hebben al een hele poos namen voor ons eerste kindje. Ik hou zelf heel erg van aparte, niet veel voorkomende namen dus voor een jongen vind ik: Väinö (ik ben van Finse afkomst..), Yves, Ferran -en ga zo maar door- erg leuk. Maar nu is mijn vriend helemaal weg van 1 jongensnaam: Luca/Luka. Ik vind deze naam wel mooi, maar weet het niet helemaal zeker :S Wat vinden jullie van Luca/Luka? (P.s. het staat wel heel mooi bij onze achternaam..)
Leuke naam! Als je ook graag wilt verwijzen naar de Finse afkomst, is het misschien leuk om voor een Finse 2e naam te kiezen.
Ik vind het een mooie naam, alleen hoor je het vaker. Ik vind Ferran wel mooi. Is ook nooit de vraag hoe je het schrijft.
Ja nou, ik heb dus hetzelfde probleem met het vaker horen.. Vriend vind dat alleen echt geen probleem Dus zit te twijfelen.. Ik vind Ferran ook heel mooi.. Heel, heel, heel erg mooi zelfs.. De initialen worden dan F.J.R + achternaam en zelfs dat vind ik heel mooi
Hele leuke naam Ferran. Nog nooit gehoord, maar toch duidelijk. Heb m op mijn namenlijstje gezet alleen twijfel zeer of mijn man m mooi vind. Luca is ook leuk, maar komt idd zo vaak voor. Vind je vriend Ferran niets?
komt inderdaad al veel te vaak voor. bovendien ben ik iemand die gaat voor buitenlandse namen indien een van de ouders buitenlands is. vind ik toch wel bijzonder namelijk dus ik vind dat je daar gebruik van moet maken.
Hoi! Nou.. zal ff vertellen haha.. Ik zei, lieverd.. nog even over die namen he die we bedacht hebben.. Meneer begon te stralen en riep "Luca, thuiskomen.. eeeeetenn!" Ik zei, ehh ja wat vind je eigenlijk van Ferran? Meneer zn antwoord: "Is dat een naam?" haha.. Maaar.. na het een paar keer uitgesproken te hebben vond 'ie het toch wel leuk! Ach, we hebben nog tijd genoeg