Dank jullie wel!! Blijft lastig. Ik vind Maxim heel mooi, maar het nadeel vind ik dat je aan de naam niet hoort of het een jongen of meisje is.. Het wisselt dus een beetje tussen Julian en Maxim. ML is van beide niet heel overtuigd dus dat schiet ook niet op. Ben nu bijna 25 weken en wil toch wel de knoop binnen nu en 2 weken doorhakken. Hopelijk gaat dat lukken
We hebben een nieuwe kanshebber, namelijk Lars. Nog steeds heb ik Maxim in m’n hoofd, maar ML vindt het moeilijk eraan te wennen (lees: hij vindt hem eigenlijk stom ). Kwam vanmorgen met de naam Lars. Moet zeggen dat ik dat ook wel ok vind, dus even kijken de komende weken of dat gevoel positief wordt. E.mma en L.ars. Wat vinden jullie?
Onze zoon heet Maxim, dus de keuze is snel gemaakt. Ik heb heel lang getwijfeld, maar krijg bizar veel complimenten. (En je hoort het niet heel vaak...)
Hoi!! Ik had graag gewild dat hij Ezra zou gaan heten, maar dat kreeg ik er thuis niet door Ik heb nog lang volgehouden dat ik Maxim niet leuk genoeg vond en eerlijk is eerlijk; Het was ook niet mn eerste keuze! Ik vond het niet mooi bij onze achternaam die ook met een M begint en vrienden van ons hun kind heet Max. Onze dochter heet Philou. Ik vind de combinatie met Maxim (toevallig beide Frans) wel heel leuk! En daarbij vind ik Maxim heel vrolijk klinken en dat vind ik ook heel belangrijk. Blijkbaar een goede keuze want we krijgen echt veel complimenten. Het is daarbij geen gekke naam, maar ook geen naam die je (hier dan) veel hoort
@Nathaliee mooie keuze hoor! Vind hem zelf mooier dan Ezra! Ik vind de naam Maxim echt heel mooi en past mooi bij de naam van onze dochter en achternaam. Dit is de enige naam waar ik tot nu toe een blij gevoel van krijg. Hopelijk krijgt man dat ook snel