Hallo, Mijn dochter heeft een oude(rwetse), lange, niet veelvoorkomende naam. Welke naam vinden jullie het leukst?
Oef lastig. Ik vind het allemaal moeilijk leesbare namen die lastig uit te spreken zijn. Maar dat boeit niet Uit jouw lijstje Philomijn het leukst!
Melisende (doet me een beetje aan GoT denken♥️) Op die gestemd, al vind ik de meeste uit je lijstje wel erg mooi!
Heb op philomijn gestemd, minst erge naam in mijn ogen... Bestaan deze namen echt? Heb ze nog nooit gezien... Sorry hier niet positief
Ik ben blij dat ik niet de enige ben met die gedachtegang Hier ook om die reden op Melisende gestemd.
Haha, meningen verschillen gelukkig. Anders zouden we allemaal Emma's En Daans hebben. Deze namen bestaan echt zijn al heel oud, ze zijn alleen wat ongewoon. Bedankt voor jullie mening!
De enige die ik normaal uitgesproken krijg is Lorelei. Daarom daar op gestemd, maar ben er niet kapot van.
Ik vind namen op -de leuk dus heb op die opties gestemd. In de categorie oude meisjesnamen vind ik Hadewych heel mooi!
Ik heb Berenice gestemd, dat is de naam die ik zelf zou geven als ik uit dit rijtje zou moeten kiezen. Melisende vind ik qua klank het mooist. Voor mij is die naam wat te apart, maar ik heb de indruk dat apart geen bezwaar is voor jou. Je vraagt niet om suggesties, maar wat vind je van Lidewij?
Hadewych ja! Uit jouw lijstje Lorelei. En er ligt nog een suggestie op het puntje van mijn tong, kom ik nog posten .