Nila Isabelle (uitspraak Isabel), al ben ik blijkbaar wel één van de weinigen haha. Ik vind Juliette ook prachtig, maar Isabelle wat mooier klinken naast Nila. Ik vind de naam Nila wat origineler en ook wat 'stoerder', maar tegelijkertijd lief!
Behoorlijk mee eens!!! zeker met O. en Nila ! Nila Juliette gaaf!! Nina te bekend/Gewoon bij O! Over het algemeen wordt ook hier op zp bijna altijd op het "bekende" gestemd, weinig out of the box denken meestal in de Polls! dus of dit het juiste beeld geeft..
Nina Isabelle. Nila vind ik niet zo, Juliëtte vind ik wel prachtig, maar de combi Nina Isabelle vind ik het mooist.
Ik denk dat ikzelf het wat 'zachtere' Juliette (zonder puntjes) mooier vind achter de wat hardere naam Nina/Nila.. Maar Isabelle vind ik ook zo mooi. Hm. Mochten nou 2 eitjes bevrucht zijn en ik 2 meisjes krijgen, dan krijgt de een sowieso Juliette als 2e naam en de ander Isabelle
Ik vind Nina leuker dan Nila (ik hou niet zo van de L-klank geloof ik), en Juliette iets leuker dan Isabelle, maar die vind ik óok leuk
Ik vind Nina zó leuk!! Tweede naam vind ik ook allebei leuk. Heb gestemd op Nina Juliette. Lichte voorkeur.
Leuk! Lijkt een beetje op een naam die ik heel mooi vind, Néla. Maar past niet bij mn zoontje zijn naam, teveel jut en jul dan. Ik vind Nila isabelle lekkerder en klinken en fijner uitspreken dat Nila Juliette. Ik zou gaan voor isabelle en dan nila ipv nina.
Ik ben benieuwd of er zoveel mensen nog Nina zouden stemmen als ze weten hoe jullie zoontje heet. Zelf denk ik dat het merendeel dan toch voor Nila zou gaan.
Hahah denk je? Wij vinden het oprecht allebei echt mooi! Wat dat betreft vind ik jongensnamen een stuk moeilijker omdat er eigenlijk maar 1 perfecte jongensnaam is en die heeft zoontje al