Hallo allemaal, Wij hebben inmiddels een heel lijstje voor jongensnamen bij elkaar verzameld, en nu moet er gekozen worden!!! HELP.. wat vinden jullie mooi? Boas Bram Cas Dave Dex Fabian Ivan/Iwan Levy Mitchel Max Roan Sven Sem Twan/Toine Vince Wessel eventuele andere suggesties zijn natuurlijk ook van harte welkom! ben benieuwd naar jullie reacties! Dankjewel!
Ieder zo z'n smaak natuurlijk het gaat er niet om wat wij vinden maar jullie zullen uiteindelijk zelf het lijstje korter moeten maken
Boas: Niet mooi Bram: Vreselijk Cas: Mwah Dave: Niet mooi Dex: Mwah Fabian: Vreselijk Ivan/Iwan: Vreselijk Levy: Geschreven als Levi: leuk!! Mitchel: Mwah Max: Mwah Roan: Leuk!! Sven: Mwah Sem: Best aardig maar té populair Twan/Toine: Vreselijk Vince: Niet mooi Wessel: Niet mooi Succes met kiezen
Uit jou lijst vind ik deze leuk Levy maar dan als levi Roan Sem Twan Vince wessel (wesson is ook leuk)
Roan Dex Levi.. In volgorde van voorkeur. Succes, het is niet makkelijk. Mijn oudste dochter heeft ook 4 namen omdat ik niet kon kiezen haha
Wat een lang lijstje hihi en wat een verschillende stijlen namen. Ik vind Boaz en Dex de leukste Succes verder met kiezen