We hebben een top drie, ik weet het.. is onze keuze.. maar er is grote twijfel! Quinn Collin Nolan Mijn man vindt Quinn het leukst, ik vind Collin erg leuk.. Nolan ook.. we hebben nog even maar whaaaa we weten het niet haha. Wat is jullie voorkeur en waarom?? Wie weet helpt het ons
Quinn vind ik een meisjesnaam. Komt door Glee Ik heb Collin gestemd maar vind Nolan ook oké als hij op zn Engels wordt uitgesproken.
Ik vind Quin het leukste! Stoer en hoor je niet zo veel. Collin beetje kak, zie niet een vlot jongetje voor me. Nolan beetje suf
Heb ik ook! Ik heb bij Nolan het idee dat dit wel eens een enorme hypenaam kan worden, vind Collin wat tijdlozer dus die heeft mijn voorkeur.
Dank voor de reacties tot nu toe. Mijn man vindt Quinn of Quin dus het leukst en ik tot nu toe Nolan.. alleen hij alledrie de namen heb ik nog niet zoiets van: jaaaa dit is het. of ik moet er nog aan wennen of we komen nog een leukere naam tegen. Als jullie nof inspiratie hebben in deze hoek van namen, kom maar op! Ben benieuwd of we nog wat inspiratie op doen
Ik heb Collin gekozen, maar zou hem dan wel met maar 1 'l' schrijven. Maar zie nu dat dat bij jullie allebei niet de eerste keus is
Ik vind Collin of Colin nog steeds ook een erg leuke naam, maar mijn man is een niet gecharmeerd van.. maar ik wel haha
Dankje voor je reactie. Grappig dat meerdere mensen reageren met Collin vind ik een kampernaam. Ik heb die associatie helemaal niet. Ben benieuwd waar dat vandaan komt, zonder goed of fout natuurlijk
Ik woon vlakbij een kamp, en daar hoor ik elke dag door meerdere moeders roepen: Colliiiiiiin hier komen! En dan komen er knulletjes met hele lelijke woorden aansjokken. Vandaar
Ah bedankt voor je uitleg. Dan zou ik die associatie ook hebben inderdaad. Nolan komt er tot nu toe als beste uit. Vind ik best leuk haha is toch wel mijn favoriet denk ik
Ik drukte iets te enthousiast op Collin. Toen ik je lijstje nog eens bekeek vond ik Nolan ook wel erg gaaf, die ken ik niet!