Hoi! Voor ons tweede kindje zijn wij op zoek naar een jongensnaam. Onze dochter het amber. En het moet dus wel daarbij passen. Ik vind zelfs Milan erg leuk. Maar mijn man is nog niet overtuigd, omdat het hem aan ac Milan doet denken. En als ajax fan is dat nogal vernederend Hebben jullie ideeën in dezelfde stijl?
Amber & Noud Amber & Liam Amber & Pepijn Amber & Lucas Amber & Siem Amber & Thom Amber & Thomas Amber & Niek Amber & Julian Amber & Thijmen Amber & Jayden Amber & Ruben Amber & Brent Amber & Daniėl Amber & Tobias Amber & Nolan
Milan zou ik i.v.m. de voetbalclub inderdaad niet doen. Andere ideetjes: Ben, Benjamin Bram Chris Dani David Dennis Dion Erik Felix Hugo Jari Jasper Jesse Jonathan Lars Leon Levi Lex Luca, Lucas Marijn Mark Max Mick Moos Nino Noah Otto Philip Quinten Ramon Robin Rowan Roy Ruben Samuel Simon Sven Thomas Tim Timo Tom Tristan Xander Yannick Yoeri / Youri Yoran / Joran Yorick
Ik ben alles behalve een voetbalfan dus ik vind het onzin om een naam daarom niet te doen..! Mats Noud Thijs Gijs Tygo Mees Mart Jorn
Dank je wel! Staan leuke namen tussen die al op mijn lijstje stonden. Ik vind dion en lucas ook leuk. Liam onthouden we ook nog even. Ik ben ook niet meer van de voetbal. Sterker nog ik vind het juist wel leuk hem Milan te noemen omdat ik jaren geleden met mijn ex en mijn huidige man naar ac Milan geweest ben en daar kwam ik erachter dat ik een verkeerde keuze gemaakt had Mijn man gaat echter ook nooit meer naar een wedstrijd ofzo. Dus zo'n grote fan is hij ook niet meer maar ja....