Ik heb ooit een nouki gekend, voor als je echt niet kunt kiezen Vind Novi de leukste, maar een beetje kinderachtig, dus zou eerder voor bijvoorbeeld nova gaan, en Novi als koosnaampje.
Geen van beide, sorry. Novi klinkt als een zoveelste verzonnen variatie op Nova en vind ik kinderlijk (dat heb ik overigens bij de meeste namen eindigend op i/y). Nouk vind ik hard, lomp en onaf klinken. Wat ik hier boven las: Sofie of Roos veel leuker!
Nouk vind ik als afkorting klinken en ik kan me er ook niet echt een persoon bij voorstellen.. Toch zou ik uit deze voor Nouk kiezen dan. No- in een naam is voor mij echt een nee, ik vind het zo negatief klinken en bij Novi denk ik ook aan een zorginstelling.
Nouk vind ik echt niet mooi. Novi is ook niet mijn ding maar de beste van de twee. Nova is echt mooier.
Mmm lastig. Nouk vind ik onaf klinken. Anouk vind ik dan wel leuk. Novi vind ik wel aardig maar zou zelf dan Nova kiezen. Maar uit jouw namen kies ik voor Novi
Beiden niet mooi. Novi vind ik erg kinderachtig klinken. En niet als een naam voor een volwassen vrouw later.