Lize! Zo heet onze dochter, nooit spijt van gehad. Vind Lily/Lilli een beetje ‘flauw’. Liv en Liz op zich wel oké, maar idd wat meer mode namen, en een beetje onaf ofzo.
Ik vind Lize de mooiste van jouw rijtje, maar minder goed 'klinken' bij jouw andere dochter, al blijven ze niet eeuwig in één adem genoemd en al worden het 2 individuen. Misschien is Liza nog een idee? Of Lilou Leah Lina Lio Lizet
Ik heb Liv gestemd, vind ik een prachtige naam. Lily ook erg mooi. Ik vind juist Lize de minst leuke, zo gewoontjes en niet mooi naast de naam van jullie dochter.
Op het moment heeft Liv denk ik ook even de voorkeur. Man vindt Lily opeens niet meer leuk, hij had ineens zo'n gevoel. En ik ben er zelf ook een beetje vanaf aan het gaan. Ik vond Suze en Lize juist wel leuk bij elkaar, maar ik denk dat ik Lize op zichzelf gewoon niet zo leuk vind. Liz heb ik ook even niks mee. Maar ik heb bij Liv ook geen wauw nog hoor. Ik vond dat vroeger altijd een gekke naam met die v op het eind. Mijn man vond hem wel altijd al heel leuk. Ik wen er steeds meer aan zeg maar. Maar we hebben wel een achternaam die begint met 'van'. Dus ik weet niet of die Liv van ... dan gek klinkt. Met zo'n dubbele v.
Liz gestemd. Leuke naam. Vind.ze allemaal wel leuk behalve Lili/Lily. Ik vind de klank niet mooi. Ik lees hier veel dat Liv en Liz veel voorkomen, maar bij ons in de buurt niet. Ik ken 1 Liv bij mijn zoontje op school, verder niet.
Gelukkig heb je nog even. Ik vind Liv met jullie achternaam wel kunnen trouwens. Maar misschien zijn dit nog niet de namen voor jullie en zien jullie straks de naam met de wauw factor! Ik zat zelf nog te denken aan: Janna, Leah, Vieve, Philou, Lena, Mare, Anna, Fenna, Hanne, Veerle
Niet echt onze smaak. Maar ik had net opeens allemaal bloedverlies dus misschien is het niet eens meer nodig
Toevallig stond er al een echo gepland vandaag. Net geweest. Alles was goed gelukkig. Nog wel een flinke bloeding te zien, maar niks waar ik een miskraam van kan krijgen zei ze gelukkig.