Hoi meiden, de hele zwangerschap was ik dolenthousiast over de meisjesnaam en nu komt het hele gebeuren dichterbij en nu slaat de twijfel bijna toe Het gaat over de naam Jannoa!!! 't Komt denk ik ook omdat ik de naam op geen enkele namensite kan vinden. Ik ken wel een meisje wat Jonnoa heet en die naam is trouwens verder ook onvindbaar. Wat vinden jullie van de naam? Lijkt het niet erg zelf bedacht
Ik heb er nog nooit van gehoord. Maar he.... dan is ze in ieder geval wel uniek met haar naam! En als je er al die tijd achter hebt gestaan, nu niet meer veranderen. Je gevoel is misschien anders omdat je bijna op je eind loopt, maar je hebt er wel al die tijd achter gestaan! Succes! Hoop dat je snel de kleine in je armen mag hebben!
Ik vind het leuker klinken dan om te lezen. Bij het lezen denk ik 'wat?', maar als ik het hardop zeg vind ik het eigenlijk wel een hele leuke naam. Ik zou het gewoon doen, als je al je hele zwangerschap aan deze naam denkt!
Leuke naam. Kende 'm alleen als Yanoah, en dan voor een jongen. Maar vind het erg leuk voor een meid, zeker als je het schrijft als Jannoa.
Onze naam voor een meisje heb ik ook ooit 1 keer gehoord en nog nooit op een namensite gezien. Hoop niet dat ik ga twijfelen als ik ooit zwanger ben, vind hem te mooi!
Chique! Ik zou hem schrijven als: Yannoah...Dan kunnen ze het ook niet met de harde J zoals in Julie uitspreken... tenzij dit de bedoeling is
als je inderdaad al die tijd blij bent geweest met de naam zou ik er niks meer aan doen. Al vind ik de schrijfwijze van misskeita wel een stuk mooier. Zou het kunnen zijn de je de naam alleen hebt gehoord en niet gelezen, dat je m misschien net anders schrijft waardoor je hem nu nergens op internet kan terugvinden?
Vind het opzich wel een mooie naam... maar dan idd die andere schrijfwijze.... zelf zou ik de naam echter niet kiezen (ondanks dat ik hem mooi vind) want hier wordt echt alles afgekort... (omgeving Rotterdam) en zou dan bang zijn dat het Jan wordt.....
Vind het een leuke naam, niet zo geknutseld als je wel eens ziet...het is niet mijn type naam maar hij klinkt heel lief. Ik zou alleen echt anders spelen...Yanoah vind ik heel mooi staan Jannoa moet ik aan een vernoeming denken ofzo er moest jan en noa inzitten dus dan maar jannoa.....snappie? Maar zou er niet vanaf stappen is erg liefelijke naam.
hoi, ik vind het niet te geknutseld, vind het een bijzondere en mooie naam, en origineel! al ben ik het er wel mee eens dat de schrijfwijze Yannoa mooier is. Vraagje ook meteen: hoe spreek je het uit? want ik dacht eerst jan-noa (mar dan aan elkaar) of is het djannoa? Wat je nog kunt overwegen is Yanoa/janoa schrijven dan lijkt het minder uit precies 2 namen samengesteld. Ik zou zeggen doen! Twijfel op t einde = heel bekend (voor mij al had ik het dan over alles behalve haar naam) Succes!
Heel erg bedankt voor alle reacties! Ben stiekem toch blij dat de twijfel toesloeg We hebben na de reacties de naam een ietsiepietsie aangepast en het wordt Janoa ipv Jannoa! Ivm vernoemen willen we er Jan graag in hebben en dit vind ik al een stuk minder als de naam begint met een Y. Ook vind ik persoonlijk de naam Yanoah er te hip uitzien En daarbij al die naam al voor jongens wordt gebruikt... En 't was inderdaad niet de bedoeling dat de klemtoon op Jan lag! We spreken het meer uit als Ja-noa. Nogmaal bedankt....mijn twijfel is verdwenen
ik vind het ook een leuke naam. als je het niet erg vind zet ik hem op mijn lijstje! wij zijn opzoek naar leuke jongens en meiden naam die met de DJ klank beginnen! ik heb al een zoontje Jamie... ik zou hem persoonlijk ook als Janoa schrijven dan erg leuk!
Janoa vind ik echt heel leuk! Mooier geschreven dan Jannoa idd. Nu geen getwijfel meer (heb je ook niet zoveel tijd meer voor zie ik...)! Veel succes met de laatste loodjes en de bevalling en straks heerlijk genieten van jullie kleintje!
Ja het is officieel een jongensnaam. Maar goed misschien kan het net als René en Robin een uniseks naam zijn. Vind ik wel namelijk. Kan voor beide.