onderwerp zegt het al.. ben nu bijna 32 weken zwanger van de 2e. Maar mijn buik is nu al net zo dik als dat ik bij mijn 1e op het einde was. Herkenbaar? Dat je sneller groeide wist ik wel, maar ook echt een dikkere buik?
Jep! Ik had bij de tweede ook meteen een dikke buik en nu bij de derde heb ik een nog dikkere buik! Geniet er maar van
Ik in elk geval wel; jeetje mina, wat zit die buik mij deze zwangerschap in de weg. Het is echt totaal anders dan de verleden keer. Ik was al dik - nu ben ik echt 1 grote homp vlees. Weet niet eens meer of ik nou rond of vierkant ben en ben er echt zo heulemaal klaar mee! De baby is lief en ik vind het verder allemaal best meevallen; maar qua schoonheidsideaal is mijn lichaam volgens mij op een nieuw dieptepunt. Tijdens mijn vorige zwangerschap kon ik nog bukken, strekken, voeten afdrogen, lekker lenig doen, hupsen en springen en whatever zonder dat ik ook maar ergens last van had. Nu voel ik me 1 grote blob. Nee echt... En ik bots overal tegenaan. Normaal gesproken ben ik heel goed in het inschatten van 'hoe breed' ik ben - nu moet ik er nog zeker een halve meter bij optellen ofzo Pffffff. Gelukkig hoef ik nog maar eventjes en dan kan ik mijn mooie baby vasthouden. Ik weet zeker dat ik mezelf dan even fijn kan vergeten en van mijn mannetjes ga genieten Probably so worth it!
Ja, daar zal je al veel topics over terugvinden ook. Bij het grote merendeel groeit je buik sneller en is die ook groter op het eind
Ja heel herkenbaar. Bij mijn 2e had ik met 6 weken al een buikje. Bij mijn eerste was ik 36 weken zwanger en toen zeiden mensen zo jij moet zeker nog wel een paar maanden? Euh nou nee ben bijna uitgerekend. Nu bij de 4e krijg ik de vraag of het elk moment kan gebeuren en nu moet ik nog wel even.
Hahahaha!! Sorry maar ik moest hier echt even om lachen.. Het is heel herkenbaar nog van de vorige keer, dat je overal tegenaan botst en jezelf niet goed kunt inschatten enzo. Alleen jij omschrijft het zo leuk Succes met de laatste loodjes! Ik ben nu zelf 12 weken zwanger van ons 2e kindje, het is mijn 3e zwangerschap en ik merk dat mijn buik er gewoon nu al uitziet zoals de 1e keer met een week of 20 was. Bizar! Ben ook heel benieuwd hoe dat over een week of 20 is..
Heel herkenbaar! Je zag het ook al vóór de 12 weken. Nu zie ik eruit zoals ik bij de eerste met 32 weken was. Máár de eerste was ook maar een klein ventje, dit is volgens mij wel een flinke beer. Met de kilo's gaat het minder hard, tegenstrijdig eigenlijk ook... En ja, haha, dat botsen heb ik ook ja. Vooral als ik deuren open doe!
Ik had bij de eerste een heel klein bescheiden buikje, nu gaat het waarschijnlijk weer een bescheiden buikje worden maar ik ben wel iets dikker als bij de eerste op dit termijn.
Bij de eerste pas rond de 18 weken. Nu kon ik het bij de 8 weken al niet meer verbergen. Snapte er niks van. Maar het blijkt dus wel te kloppen dat het bij de2e allemaal een heel stuk vlugger gaat .
haha heel herkenbaar dus. Ik kan nu alleen nog maar lopen.. nou ja lopen als een pinquin. en loop regelmatig tegen deur posten aan of iets ja
Ja m'n buik was sneller groot maar lijkt nu minder massaal dan m'n eerste. Toen hield ik ook veel vocht was en was 10 kilo zwaarder dan dat ik nu ben.
Whaa ik hoop niet dat bij mij dat ook gaat gebeuren. Ik was nu al mega! Op 't eind ging mijn zwangerschapskleding zelfs helemaal strak zitten. (mensen dachten met 25wk dat ik al uitgerekend was)
Dit heb ik dus ook! Nu bijna 27 weken zwanger van de derde en al weken vragen mensen of ik volgende week met verlof mag. Vind het niet meer grappig... Mijn buik zit ook echt in de weg. Net of ik al hoog-hoog-zwanger ben! Beeb zit ook al tegen mijn ribben/maag/longen aan.
Ik vind het bij mij wel mee vallen! Bij mij is m'n buik nu net zo groot als bij m'n eerste zwangerschap 23+5. Maar ik ben ook met 10 kg extra deze zwangerschap ingegaan. Dus misschien zit daar oom verschil in. Ik moet natuurlijk nog afwachten hoe het over 10 weken zal zijn 😄
Leuk om de reacties te lezen meiden.. Buik groeit ook mega snel op het moment. Ben nu echt al zo dik als bij de eerste toen ik ging bevallen.. 😁 Links is met 30 weken, recht was gister. Ben morgen 32 weken.
rond jou termijn viel het ook nog mee hier.. ben benieuwd over 10 weken ja.. Hier deze zwangerschap ook wel wat zwaarder ingegaan dan bij de eerste hoor..
In het paarse shirt was ik ruim 20 wkn zwanger van onze eerste. En die andere foto 14 wkn van onze 2e.😁
Nou hou maar op bij de zwangerschap van mijn zoon (inmiddels 8 jaar geleden) had ik pas met 20 weken een bolletje maar nu met 10 weken heb ik zo'n zelfde bolletje al. En aangezien ik slank ben valt het echt op en kan ik het ook niet meer stilhouden dus het is ook al aan iedereen verteld. Hoef ik dat buikje in ieder geval niet te verstoppen onder wat wijdere kleding want ik draag graag strakke kleding.