Hallo Meiden, Ik zit met een vraagje. Woensdag en donderdag redelijk posi ovu testen gehad (sensitest). Denk dat ie morgen op zijn piek zit. Dus dan heb je binnen 24 tot 48 uur de eisprong toch? Nou zit ik alleen met een probleem dat we vandaag en morgen niet kunnen klussen. Vriend is pas om half 5 (snachts) thuis van het werk en ik mag om 10 uur weer beginnen, dus dat gaat em niet worden. En morgenavond precies hetzelfde. We hebben afgelopen dinsdag wel nog geklust. Hoe groot schatten jullie de kans dat het alsnog raak kan zijn deze maand? Denk dat we zaterdag pas weer klussen. Maar als ik hierdoor mijn kansen weggooi voor deze maand, dan toch maar in overweging nemen om vanacht nog even tot actie over te gaan??? Wie heeft wijze raad voor mij?? Liefs Amigo
Heb trouwens mijn banner op 29 dagen ingesteld. Had afgelopen maand een cyclus van 28 dagen en deze maand van 30 dagen. Beetje raar dat ie de meest vruchtbare dag pas over 2 dagen aangeeft, test nu al redelijk posi met ovu testen. Wilde dit er nog even bij vermelden.. Kom maar op met de wijze raad!!!
redelijk posi is nog niet helemaal positief he...en bij een positieve test heb je je eisprong 24-48 daarna..dus je banner klopt gewoon hoor! x
dan mag je morgen nog een echte positieve test hebben dan ben je zaterdag zeker nog optijd met klussen hoor. het vroegste na een posi ovutest springt je ei 24u later, dan is het zaterdag en misschien wel 48u later dan is het zondag. denk dat je een weekendeitje gaat hebben
Ja, met posi bedoel ik dat ik de test heb vergeleken met die van vorige maand. Ik had toen op 14 okt mijn posi test en die lijkt aardig veel op de test die ik vandaag heb gedaan.. Maar weet niet of je dat uberhaupt nog mag vergelijken omdat de testen van afgelopen maand al opgedroogd zijn.. Wat een toestand, heb je een ei heb je geen tijd voor te klussen haha Liefs Amigo
Yeps, vandaag inderdaad een knal test! Controle streep was er niets bij haha.. En gelijk ook maar geklust, aangezien vriendlief nu nachtdienst heeft en pas om half 5 thuis is.. En nu het wachtbankje weer gaan opzoeken!
dan heb je nog even tot 5 uur! ik zou het wel ff vannacht doen als is het ff snel.Maarja ik heb makkelijk praten tot 5 uur wachten... Anders moet dadelijk je nog een maand wachten. en wachten duurt zo lang...