Poll; wie teste er VALS POSITIEF met PREDICTOR?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door muis26, 21 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie teste er vals positief met predictor (vroege of gewone?)

1. Ja, vals positief met vroege predictor

2. Nee bij mij klopte de vroege predictor

3. Ja, vals positief met gewone predictor

4. Nee, bij mij klopte de gewone predictor

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mam1982

mam1982 Lid

12 okt 2009
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie herkend dit?

Hier is hij nog iets vaag (door licht foto) maar zo kan je zo een lijn zien. ik ga er van uit dat ik niet zwanger ben.

Bekijk bijlage 28487

2. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    ik heb met de vroege test 2 dagen voor nod getest en die was duidelijk positief, dus geen vage lijntje o.i.d. Hoefde de test ook niet uit elkaar te halen om een streepje te kunnen zien;)

Bekijk bijlage 28490

3. mam1982

mam1982 Lid

12 okt 2009
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi die is zeker duidelijk gefeliciteerd.

Maar pffff ik sloop hem normaal ook niet uitelkaar maar wilde het jullie even laten zien, en helaas dat ging niet als ik hem niet uitelkaar haalde. Dit is een topic speciaal voor predictor dus dacht plaats de mijne er tussen... Ben wel paar dagen voor nod dus wie weet is hij op nod duidelijk.

Maar die van jou wauw!

mam1982

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb bij ze alle drie vals getest alle drie zeiden ze dat ik niet zwanger was zelfs met 8 weken niet eens! ik vind het echt oplichterij!

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    het lijkt meer op een indroog lijntje..ga anders nog een andere test doen. Ik hoop het zo voor je.

6. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Probeer het op je nod met een andere test, kv bijvoorbeeld. Hoop dat je dan een goede positieve test in handen hebt!!

7. Ninette

Ninette Bekend lid

9 aug 2009
    572
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had met predictor ook steeds negatief, toen haalde ik clearblue en bleek ik wel zwanger!

8. mam1982

mam1982 Lid

12 okt 2009
    63
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja he maar weetje het stomme is dat hij binnen de afleesbare tijd kwam, zo apart ik natuurlijk een beetje blij maar helaas waarschijnelijk is hij vals. Je moet echt goed kijken he :) Ik doe idd op mijn nod nog een testje en dan hoop ik te mogen zeggen dat ik zwanger ben.

Bedankt voor jullie lieve reakties :D

Mam1982

9. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

hee hoi,

Ik zie wel een streepje hoor. Helaas is het waar dat je valspostief kunt testen met predictor. Maar er zijn ook echt dames die wel echt positief testen. Dus... meid niet alle hoop opgeven, ik hoop dat je super positief test en het hier laat zien :)

Heel veel toi toi toi meis, ik duim en ik zie echt een streepje hoor.

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    met predictor is het eigenlijk nooit te vertrouwen en ik heb langzaam een hekel gekregen aan streepjes zoeken dat ik maar bij de derde een digitale heb gepakt. Werd bijna scheel van het tegen de lamp houden of ik toch een lijn zag haha

Deel Deze Pagina