Eerst samen in het (grote!) bubbelbad geweest, daarna geld geteld en toen lekker "gezellig" geweest , om maar in de termen van de poll te blijven en daarna heeeeerlijk geslapen in het kingsize bed.
In jacuzzi gweest, kaartjes gelezen waarbij we globaal hebben gekeken hoeveel geld we hadden en tukken maar haha.
wij zijn lekker gaan slapen, had geen energie meer over, was al na 2 uur snachts en dochterlief kwam in die tijd vaak tussen 6 en 7 al. dus optijd weer wakker hahaha
Eerst die jurk uit en alle spelden uit mn haar!! Daarna enveloppen/geld/cadeautjes bekeken en toen lekker gaan slapen..man wat was ik moe! De volgende dag gingen we meteen op huwelijksreis!
Ik ben in een rechte lijn naar boven gelopen. Heb mijn man een kus gegeven mij rug naar hem toe gedraaid en ben in in slaap gevallen
Eerst het geld geteld samen nog een drankje gedronken, samen gedoucht en daarna een erg passievolle nacht gehad
Ik ben na thuis komst gelijk gaan douchen (alle haarlak uit mijn haar) daarna heerlijk gaan slapen. Was 7 maanden zwanger en had het wel gehad. We zeiden ook nog tegen elkaar zwanger zijn we toch al
Ik heb iets anders gekozen omdat we eerst mijn kapsel uit mekaar hebben gehaald(2 bussen haarlak en stuk of 100 schuivertjes) dan hebben we de rijst uit ons haar en kleding geschud. Boven kwamen we er achter dat ze 2 kg rijst in ons bed en kussenslopen hadden gezet en hebben we dus eerst ons bedje kunnen stofzuigen. toen was het bijna 4u smorgens en zijn we gewoon gaan slapen
En toch vraag ik me altijd af waarom zoveel mensen meteen geld gaan tellen? Wij zijn op vrijdag getrouwd en hebben volgens mij ergens zaterdagmiddag de kaarten gelezen en het geld eruit gehaald en dat pas de dag daarna geteld ofzo. Ik vind dat zo'n anti-climax, met geld bezig zijn na zo'n romantische dag
Ja ik zei ook altijd dat ik echt geen geld zou gaan tellen op mijn huwelijksnacht. Maar....... Ik ben dus met mijn zatte hoofd eerst geld gaan tellen en daarna als een blok in slaap gevallen.
In bed alle kaartjes gelezen, geld geteld en lekker geslapen.. De volgende ochtend hebben we heerlijke seks gehad