Ja precies snap dat ook niet dat dat geld zo belangrijk is. Lekker nagenieten vind ik veel belangrijker. Dat geld hebben we pas twee dagen later geteld meen ik.
Ik was 29 wkn zwanger en helemaal kapot! We hebben die avond naar het onweer zitten kijken vanuit bed en zo ook in slaap gevallen.
Wij hebben eerst de jurk uitgegooid, mijn haar ontspeld. Daarna in t bubbelbad gezeten. Op bed het geld geteld. De huwelijksnacht ''ingewijd'' en gaan slapen.
Eerst hebben we nog wat cadeautjes uitgepakt, waren we nog niet aan toe gekomen. Daarna samen wat gedronken en gekletst over de hele dag. Toen naar bed gegaan, sex gehad en rond 5 uur in elkaar armen in slaap gevallen Oh ja ook nog mijn haar uit elkaar geplozen ( veeel haarlak en schuifjes)
Eerst het lekker gedoucht, daarna geld geteld en toen heerlijk geslapen. De volgende ochtend dan maar het huwelijk "ingewijd"
'S middags geslapen en 's avonds ook maar ik was ook 20 weken zwanger en had nergens fut voor. Misschien scheelde het dat we ook alleen stadhuis deden op maandagochtend en s avonds uit eten met de familie. Paste goed bij zo'n relaxte dag.
Manlief was behoorlijk zat, heeft eerst de hele wc onder gekotst, toen op de bank een bak onder zijn hoofd gekregen en nog een keer gekotst, toen is hij op de bank in slaap gevallen. Ik ben boos naar boven gegaan en in ons mooi versierde bed gaan slapen. Ik kreeg mijn jurk niet heel makkelijk zelf uit... Heel gezellig dus.
Alle cadeaus (auto van de buren ook vol) in de woonkamer gezet. Man heeft me niet eens over de drempel gedragen, ben naar binnen gegaan, jurk zelf uitgedaan, haren uit elkaar geplozen en samen met man in bed gaan liggen, even gepraat en toen werden we ineens de volgende middag om 13:00 wakker. Gewoon onder praten in slaap gevallen zo kapot waren we haha. Hadden zelfs niet eens gezien dat mijn zus de tafel helemaal mooi had gedekt en allemaal lekkere dingen had neergezet. De volgende dag alle cadeaus, kaarten etc nog eens rustig bekeken en geld geteld. Het cadeau van mijn collega bestond uit een mega spaarpot die ze zelf in elkaar gelast hadden waar 100 euro aan 10 eurocenten in zaten. Daar ben ik wel even mee bezig geweest om die er allemaal uit te schudden. Uiteindelijk met een pincet gedaan kon ik ze zo achter elkaar uithalen haha.
Was ik ook, is stiekem nog steeds wel een dingetje hoor (en dan omschrijf ik het nog netjes) Vooral omdat hij de dag ervoor nog tegen mij zei dat ik niet te heel moest drinken. Als ik te veel drink moet ik snel spugen...
Wij zijn niet getrouwd, maar geloof dat dit gelijk een scheiding zou betekenen! Ik vind dat zoooo erg! Kotsen van de drank! Ik zou idd ook boos zijn! Zeg maar gerust woest....
Geld geteld en gaan slapen.... Wat maakt het nu uit dat je het geld gaat tellen? Is dat aso of.... We waren gewoon nieuwschierig ... En bedacht opeens... Oh ja we gaan eens tellen
Ik ben in een rechte lijn naar boven gelopen. Jurk uitgedaan en make up niet afgehaald geen tanden gepoetst en zo in bed gaan liggen. Heel even gepraat met man en toen slapen.
Naar bed om 5 uur 's ochtends.... Feestje was iets te gezellig ... Uiteindelijk was ik eigenlijk al wat weekjes moe van tevoren dacht dat het door de stress kwam.... Bleek ik zwanger! Dus ja toen ik de test in handen had snapte ik waarom ik niet meer kon presteren in de huwelijksnacht... Ik legde mijn hoofd neer en was weg
Wij hebben even wat kaartjes gelezen en kadootjes vluchtig bekeken en zijn vervolgens HEEEERLIJK naar bed gegaan.. Nou moet ik zeggen dat ik die dag ookal om 5:15 mn bed uit was.. dus mijn dag was lang genoeg geweest
Ik was 33 weken zwanger en uitgeput van de surprise bbq die we hadden gehad. Ik heb onze huwelijksnacht dus heerlijk slapen doorgebracht haha
eerst al ons geld geteld, moesten al enveloppen openmaken om de kamer te betalen bij aankomst waren portemonnee vergeten. En daarna volgend manlief de beste seks ooit gehad. hij heeft het er na 5 jaar nog over.