Poll: zeg eens eerlijk: wat hebben jullie gedaan tijdens de huwelijksnacht??

Discussie in 'De lounge' gestart door sunshineS1976, 17 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat hebben jullie gedaan tijdens de huwelijksnacht?

1. Alle hoeken van de kamer gezien!

2. "Gewoon" even snel gezellig geweest ;)

3. Geld geteld

4. Geslapen!

5. Iets anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. knap

knap Niet meer actief

Toen we terug kwamen van ons feestje. Moesten we de verzorging van de baby weer doen ik was kapot. Was net drie weken daar voor bevallen via een ks en had dus een kleine baby.

En was ik te moe om wat anders te doen bijvoorbeeld hihih.

2. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Aangekomen in hotelkamer stond ik heel romantisch te springen dat manlief nu mijn jurk open moest maken want ik moest zoooo nodig plassen!! Dus hij mijn jurk open gemaakt ik naar de wc..wat een opluchting!! Toen heeft manlief het bad vol laten lopen.. zijn we lekker in bad geweest.. toen zijn we geloof ik de enveloppen gaan bekijken en daarna nog heerlijk gezellig geweest met zijn twee om vervolgens als een blok in slaap te vallen.

3. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik was bijna 26 weken zwanger en achteraf bezien al ziek. Smiddags een middagdutje gedaan en savonds zo lang mogelijk wakker gebleven. Bij thuiskomst direct naar bed en een gat in de dag geslapen.

4. koala28

koala28 Niet meer actief

Hier op hotelkamer eerst de kleding uitgetrokken, toen in badjas het boek met gedichten, foto's, werkjes en tekeningen bekeken die we gekregen hebben op de bruiloft. En dit onder het genot van champagne en fruitstukjes die klaargelegd waren.
    Daarna in slaap gevallen en 's-ochtends uitgebreid in bubbelbad geweest en een mega ontbijt met champagne op de kamer gehad.

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.629
    113
    Eerst lekker lang gedouched, beetje nagekletst in bed en toen heerlijk gaan slapen, je bent kapot na zo'n dag! Huwelijk 'inwijden' hebben we de volgende ochtend gedaan :)

6. Fransa

Fransa Niet meer actief

Wij hebben even de cadeaus uitgepakt, het geld geteld en toen onze tassen gepakt om naar het vliegveld te gaan. Onze vlucht naar onze huwelijksreisbestemming ging al om 06.00u de volgende ochtend.... Geen puf meer om nog andere dingen te doen, daar hadden we tijdens de huwelijksreis meer dan genoeg tijd voor ;)

7. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Wij zijn naar huis gegaan en we hebben alle kaartjes bekeken en het geld in een doos gegooid... we waren zo moe dat tellen er niet meer in zat, haha. Maar ja, wat wil je ook. Hele week ervoor huis van onder tot boven gepoetst en was op de dag zelf om 5.00 uur al wakker.
    Doos met geld en kaarten hebben we in de kast opgeborgen en daarna heb ik mijn jurk en torselet uitgedaan (met hulp van man) en toen douchen. Zes keer mijn haar gewassen (haarlak :$) en daarna op bed gekropen.

Volgende dag zijn we naar een hotel gegaan voor een weekendje weg en daar hadden we de bruidssuite (met hemelbed en een megajacuzzi) dus qua 'gezelligheid' hebben we de schade wel ingehaald hoor ;)

8. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Ik was kapot na onze dag, was ook 30 weken zwanger.
    Dus eerst jurk uit en heerlijk samen gedouched en lekker tegen mekaar aangekropen en sochtends ons huwelijk ingewijd.

9. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Thuisgekomen moest ik errrrrug nodig plassen....manlief heeft eerst al m'n knoopjes los moeten maken met een theelepel en daarna rits losgemaakt. Ben zeeeer snel uit m'n jurk gesprongen en blaas geleegd :p
    Daarna gedouched en op bed gaan zitten, geld geteld, kaarten gelezen, nagepraat over de dag en daarna............zzzzzz zzzzz zzzzz waren versleten hihi

10. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Geld tellen vind ik anders erg leuk, vooral als het van mij is :D;):p

Nee, even serieus. Denk dat iedereen gewoon nieuwsgierig is. Waren wij de volgende dag ook. Maakt niet uit wie wat geeft maar is wel leuk om daarna samen te bedenken wat je van dat geld gaat kopen. Bij ons is het een mooie kast geworden. We zeggen ook tegen iedereen die er was: bedankt voor de mooie kast :)

En even heel eerlijk: een huwelijk begint doorgaans ook met geld. Je kijkt als eerste welk budget je hebt en wat alles kost toch? Dus dat is dat geld wel een mooie afsluiter :p

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Tja, de 1e of de 2e keer? ;):p

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    geslapen!!! lag echt in diepe coma :D. was 9maanden zwanger op onze bruiloft dus had ook geen energie meer en mn mammoet voeten gilden het uit van de pijn. dus wilde zsm mn bedje in en ben in slaap gevallen nog voor ik op mn kussen lag :p

13. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Eigenlijk heb ik geweldig veel lol gehad dus geen probleem met zijn goede dronk. Hij kan er normaal heel goed tegen dus dit zie ik bijna nooit meer! :D

14. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Geld geteld en geslapen!
    De dagen erna op onze minihuwelijksreis daarentegen whoehoeeee

15. WLE

WLE Niet meer actief

Geslapen! We waren zo moe en ik kon zelfs niet meer op mijn benen staan vanwege het gewicht van me jurk!
    Plus we zaten in onze 3e ivf poging!

16. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Eerst heerlijk in de jacuzzi, het vervolgens nog erg gezellig gehad samen en daarna heerlijk in slaap gevallen op het onmens grote bed.

Geld hebben we aan mijn schoonouders meegegeven voor in de kluis, dat hebben we de dag erna 's avonds pas geteld.

17. jupke

jupke Niet meer actief

Oooh,.kun je jij dat ook leren ?!! ;)

18. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Gewoon gezellig geslapen haha

19. senta

senta Niet meer actief

Bij binnenkomst de post van de trap gehaald lag overvde hele trap meer dan 100 kaarten. Toen mijn man mijn jurk los gemaakt. Vervolgens mijn haar los en toen naar boven voor...... het lekprikken van 500 ballonnen. Achteraf hadden we gewoon decl ramen open moeten zetten.
    Ipv de buren laten denken dat we op elkaar schoten

Toen als een blok in slaap gevallen

20. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Eerst proberen in huis te komen wat praktisch onmogelijk was door gigantisch veel balonnen in huis. Geld geteld, volgens mij nog ruzie gehad, maar geen idee waarom (vermoeidheid en alle spanningen kwamen er uit)..en als een blok tussen en onder balonen in slaap gevallen ;)

Deel Deze Pagina