Poll: zeg eens eerlijk: wat hebben jullie gedaan tijdens de huwelijksnacht??

Discussie in 'De lounge' gestart door sunshineS1976, 17 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat hebben jullie gedaan tijdens de huwelijksnacht?

1. Alle hoeken van de kamer gezien!

2. "Gewoon" even snel gezellig geweest ;)

3. Geld geteld

4. Geslapen!

5. Iets anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Koon

Koon Niet meer actief

Leuk topic haha!
    Wij zijn niet getrouwd, maar vind het heel leuk om het van anderen te lezen.

2. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    In de jacuzzi gesprongen, heerlijke hapjes gegeten en een fles champagne gedronken en toen ik eruit stapte ben ik meteen van pure uitputting in slaap gevallen. Mijn man heeft toen nog meer hapjes besteld en tv gekeken, haha...
    Leuk topic, heb me ook wel eens aangevraagd wie er nog de energie had om de huwelijksnacht traditioneel in te vullen...

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

geld geteld en gaan slapen haha

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee ik wilde graag zwanger trouwen....

Anders was ik ook een beetje laat na 2 kids om snel nog te gaan trouwen

5. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Wij zijn gewoon naar huis gegaan.
    Wat gedronken,sigaretje gerookt en daarna naar boven.
    Mijn man was wat aangeschoten en kreeg de 25 knoopjes van mijn jurk met geen mogelijkheid los.
    Is de buurvrouw te hulp geschoten,in de tussentijd was manlief de douche ingeschoten.
    En toen ik klaar was met douchen en de slaapkamer inkwam lag meneer al luidkeels te snurken.

De volgende morgen heeft de schat het helemaal goed gemaakt.
    Om 11 uur stond de ontbijtservice voor de deur en hebben we het nog heel gezellig gemaakt op bed.

6. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    In de jacuzzi geld geteld, met een glas champagne. Daarna is mijn man 3 uur bezig geweest om mijn trouwjurk uit te krijgen, en daarna lekker in bed! Ik kon geen boe of bah mee zeggen!

7. koffiekoekje

koffiekoekje Actief lid

1 jun 2013
    167
    0
    0
    Lio Wiskunde
    Overijssel
    Wij hebben het geld geteld, nog lekker na zitten keuvelen met een drankje en zijn toen lekker gaan slapen. Veel te moe om iets anders te doen ;)

8. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Daar kan ik 12-12 pas antwoord opgeven! :D

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

#109 TempusFugit, 18 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2013
    De eerste optie ;) Geweldig als je net man en vrouw bent :) Op huwelijksreis ook flink los gegaan :)

10. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    #110 Smiley24, 18 nov 2013
    Laatst bewerkt: 18 nov 2013
    We waren zooo bekaf (het was ook wel een uurtje of 3 midden in de nacht) dat we gelijk in slaap zijn gevallen :)
    Was 12 weken zwanger dus erg veel last van vermoeidheid en heeeeeel veeeel misselijkheid en overgeven.

11. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zijn als een blok in slaap gestort en hebben 's ochtends het geld geteld.. Toen ontbijt, spullen ingepakt en naar huis.. Ik vind de huwelijksnacht nogal overrated moet ik zeggen..

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Trouwens we zijn al 11 jaar bij elkaar dus goede sex hebben we wel vaker hahaha heb ik geen trouwnacht voor nodig.
    Vindt het zelf ook wat overrated eigenlijk

13. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    We zijn getrouwd toen ik bijna 34 weken zwanger was. Dus toen de laatste mensen eindelijk de deur uit waren (we hebben het thuis gevierd) ben ik gelijk naar boven gegaan. Zelfs het opruimen hebben we laten wachten tot de dag erna.

14. YouBri

YouBri Actief lid

28 jan 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb iets anders gestemd.
    Wij hebben thuis met een paar goede vrienden en m'n schoonouders nog een paar borrels gedronken en nagekletst.
    Lagen toen pas errug laat op bed dus.
    Zijn gelijk gaan slapen toen, smorgens kadootjes uitgepakt en geld geteld en smiddags op huwelijksreis vertrokken. Nachtje gevlogen en volgende dag onze 'huwelijksnacht' uitgebreid goedgemaakt in zuid afrika :D

15. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    ik was 36 weken zwanger , sliep op een opblaas matras in een huifkar , en het ergste is , het is nog waar ook XD , volgende morgen was het opblaas matras lek XD en dan ben ik werkelijk gaan slapen :p

16. Nog even in de jacuzzi gezeten en daarna gaan slapen, waren kapot..
    Gezelligheid en geld tellen kwam de volgende ochtend :p

17. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.162
    2.544
    113
    Ik was op!! Dus we hebben een glas prosseco genomen om te vieren dat we getrouwd waren, kaarten gelezen van de gasten, geld geteld en heel vlug "gezellig" geweest... meer ook omdat het in ML zn hoofd zat dat dat wel hoorde... haha ik had er wat minder behoefte aan.. ik wilde slapen! xD haha Daarna als een blok in slaap gevallen! :)

18. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hier thuis gevierd en me man tja die hangde boven de wc..hadden lekkere schotels laten komen hij had meer bier op dan eten:Dben ik blij geen alcohol drink:p

19. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Wij zijn samen in bad geweest, hij heeft de 85 schuifspeldjes uit mijn haar gehaald en we hebben samen een fles champagne opgedronken in bad. Daarna 'heel gezellig' geweest, die nacht brengt nog steeds een lach op mijn gezicht en vind ik eigenlijk waardevoller dan het Ja-woord.

20. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Beetje gezellig gemaakt ;) en daarna geslapen tot moskee begon te zingenn, die staat nl naast het hotel... we zijn in het geboorte dorp van mijn man getrouwd In West Afrika. Heel druk en leuk, maar geen geld tellen Hahaha... Het was krijgen en weer weg geven aan de armen.

Deel Deze Pagina