Poll: zeg eens eerlijk: wat hebben jullie gedaan tijdens de huwelijksnacht??

Discussie in 'De lounge' gestart door sunshineS1976, 17 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat hebben jullie gedaan tijdens de huwelijksnacht?

1. Alle hoeken van de kamer gezien!

2. "Gewoon" even snel gezellig geweest ;)

3. Geld geteld

4. Geslapen!

5. Iets anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Herkenbaar....
    Ik was naakt onderweg naar het toilet;)

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    We zijn op de bank geploft, hebben alle enveloppen op de bank gedumpt en hebben met z'n 2en het geld lopen tellen.. Daarna zijn we naar boven gegaan en zijn als een blok in slaap gevallen :D

3. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    hihih ik moet er wel om lachen, ben je met je jurk in de jacuzzi gaan zitten dan:cool::D

4. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Er bestaan dus nog meer van zulke ontactische mensen... :$

5. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Eerst nog met de vrienden op het terras van het B&B gezeten met drankjes (al in gewone kleding, dat was snel geregeld). Toen mijn ogen het te zwaar kregen van vermoeidheid en make-up zijn we naar binnen gegaan. Wassen, haar uitkammen, bed in en samen kaartjes lezen en janken omdat iedereen zo lief was.

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Geld geteld en lekker gaan slapen

7. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Maar zat je dan met jurk in de jacuzzi?

8. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    samen de kaartjes gelezen in bed en daarna gaan slapen, waren gesloopt. sliepen die avond gewoon thuis. de dag erna hadden we een weekendarrangement in een hotel en toen waren we niet meer zo moe zeg maar:p

9. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Wij hebben heerlijk samen op bed de dag nabesproken. Elkaar verteld wat we speciaal en mooi vonden enz. Lekker samen geknuffeld, maar voor echt gezellig waren we fysiek te moe. Wel heel erg genoten van samen zijn in onze bruidssuite.
    Geld en cadeaus waren met schoonouders mee. Dat konden we dus niet tellen.

10. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat vind ik echt niet kunnen, stel je voor inderdaad! :$

12. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Eerst in de jacuzzi bijkomen van het geweldige feest, daarna nog veel te wakker maar aan de andere kant ook heel moe, dus hebben een deel van de kaartjes gelezen en daarna geslapen als een roos. In de ochtend hebben we het wel even gezellig gemaakt.

13. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Rond 1 uur in het hotel aangekomen. Mij over de drempel heen gedragen :D. Eindelijk die jurk uit... Wat een verademing na zo'n dag ;)
    Lekker uitgebreid in het bubbelbad gezeten, daarna gezellig gedaan en uiteindelijk alle kaarten gelezen en geld geteld. O ja, in de tussentijd de champagne opgedronken die op de kamer stond.
    Ik geloof dat we uiteindelijk rond vier uur gingen slapen en om zeven uur waren we al weer wakker...
    Uitgebreid gedouchet onder de regendouche en toen alles weer bij elkaar gezocht omdat we de locatie leeg moesten halen en oo huwelijksreis gingen

14. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    #154 Amanthis, 19 nov 2013
    Laatst bewerkt: 19 nov 2013
    Om 1 uur was het feest voorbij, daarna naar het hotel gegaan, mijn jurk uitgedaan (een heel jaar naar toe geleefd om mijn jurk aan te hebben en dan na die hele dag blij dat ik hem uit kon doen). Kaarten gelezen en geld geteld en daarna zijn we gaan slapen.
    Volgende dag, lekker in het bubbelbad gezeten, ontbeten en daarna hebben we mijn trouwjurk naar de stomerij gebracht en voorbereid op onze huwelijksreis.

15. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    In bed gaan liggen, minibar geplunderd en geld getelt

16. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Oh en de jurk, die heb ik in het toilet bij de feestzaal al uitgedaan..
    De receptioniste van het hotel keek ons heel raar aan, ik in spijkerbroek en man strak in het pak hahaha

17. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Wij konden niet veel doen, was ongesteld en moet ook eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo blij was om ongesteld te zijn, mijn cyclus was terug op orde, netjes 30 dagen, na 122 dagen.
    En dus konden we beginnen aan ronde 1 :D

Maar goed, we waren allebei goed moe en zijn gewoon heerlijk gaan slapen.

18. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Naar de kamer toe,jurk uit!!!samen op bed geploft,kaarten gelezen en geld geteld,door het dakraam naar de sterren gekeken,in slaap gevallen,volgende ochtend gezellig gemaakt,daarna blij dat het bed op een vliering op de kamer stond want de huishoudster kwam binnen!we hadden schijnbaar iets buiten moeten zetten voor de deur.gelukkig ging ze meteen weg en zijn we lekker in bad gegaan.daarna hadden ze gevraagd of we binnen op de kamer of buiten wilde ontbijten en lekker in het zonnetje ontbeten.naar huis toe waarna onze schoonfamilie die in ons huis was blijven slapen uitgezwaaid en in ons leuk! Versierd huis nagenoten van de mooie dag

19. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier ook lekker de jacuzzi ingedoken.. Daarna moeeee, dus heerlijk geslapen.. Volgende ochtend ingehaald wat we die nacht niet hebben gedaan :D

20. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.205
    510
    113
    Ik was al 3 maanden zwanger, nog best misselijk en bekaf!!! We hadden allemaal blikken met cadeaus gekregen, daar nog een beetje mee zitten stoeien, maar was zo blij toen mijn oogjes dicht mochten.. de volgende ochtend hebben we nog even romantisch gedaan.. na de ochtendmisselijkheid haha.. tja, het leven is nou eenmaal geen sprookje haha

Deel Deze Pagina