eerst blij dat me jurk uitmocht lekker douchen ,wat makkelijks aan geld tellen en kaarten lezen en toen gezellig gemaakt wij hebben niet samen gewoond voor ons trouwen dus onze huwelijksnacht was heel bijzonder voor ons beide
had t niet gedacht van te voren want we waren echt gesloopt, maar toch... hele fijne sex gehad, echt spetterend, hihi! En daarna slapen, slapen, slapen..
Zodra we op onze hotelkamer waren de kleren uit.....mijn god wat voelde dat goed Heerlijk in de jacuzzi zitten bubbelen en toen hop het bed in, niks geen oefenwerk voor baby's
Trouwen en zwanger zijn is best heel erg mooi, maar was halverwege de dag al gesloopt. Dus lekker gaan slapen
Al het bovenstaande . Om 23:00 op de boot naar Engeland! Alleen slapen lukte niet echt door de zenuwen: wanneer meren we aan, hoeveel tijd hebben we nog, hoe moet dat, blablabla.
Hier 21 weken zwanger toen ik trouwde.. was dus heel erg moe na een lange dag. Helaas bleken de katten te zijn "ontsnapt" naar de bovenverdieping en hebben daar een gezellig robbertje gevochten, met als resultaat de hele slaapkamer vol met kattenuitwerpselen & kots... NIET LEUK! Dus manlief stond in zn boxershort de slaapkamer te poetsen, terwijl ik pogingen deed om uit mn jurk te komen, die driehonderdzesentwintig speldjes uit mn haren te krijgen en ondertussen mn harde buiken onder controle te houden... na een uur kregen we er ontzettend de slappe lach van en zijn we maar beneden in ons ondergoed (reuze sexy met een zwangere buik) geld gaan tellen.. om het daarna in bed nog even gezellig te maken, wat niet lukte ivm TE MOE hahahah!
Ik ga volgend jaar zomer trouwen en heb VL al gewaarschuwd dat het waarschijnlijk niet van sexytime gaat komen ivm te moe. Hij denkt flink aan de zuip te gaan, maar dat zullen we nog wel eens zien. Moe ben je sowieso na zo een lange dag, dus we zien wel hoe we ons voelen tzt
Hier gelukkig een hele fijne nacht gehad, geen gezeik met katten, vermoeidheid en bezopen echtgenoot Mooie hotelkamer gehuurd, daar werden we afgezet door de ceremoniemeesters. Weet de volgorde niet meer maar we hebben gebubbeld in het bad, met vers fruit en champagne. Sex gehad. Geld geteld. Kaartjes gelezen. We hebben daarvoor niet samengewoont en het was super onze eerste nacht als getrouwd stel
De hele nacht liggen kotsen Ja echt waar. Was 7 maanden zwanger en zo beroerd de hele dag dat dat het eind van de avond zn tol begon te eisen. De "schade " de volgende dag ingehaald haha
Wow echt veel reacties!! Zo leuk om te lezen Optie 1 gaat het dus waarschijnlijk niet echt worden haha
onze kat was aan het bevallen en dat leek niet goed te gaan dusss we zijn toen we ons naar binnen gewerkt hadden in het heel fijn (not) bewerkte huis de autosleutel gaan halen bij een vriend die de auto geleend had, auto gepakt, naar dierenarts gereden.... en toen we thuis waren waren we zo doodmoe dat we erg snel sliepen!!
Geld geteld, in bad gezeten samen en daarna heerlijk gesext haha.. Gingen om 7.00 uur slapen de volgende ochtend, geweldige dag en nacht gehad..
Geslapen, mijn man was ladderzat en ik was 7 maanden zwanger haha ik was blij toen ik om 4 uur eindelijk in mijn bed lag!! We hebben het pas een paar dagen later overgedaan geloof ik want mijn man moest sowieso eerst de dag erna zijn kater uitkotsen
Met mijn exman hebben we alle enveloppen met geld leeggegooid in bed en ala Indecent Proposal (film met Demi Moore) sex gehad en daarna heerlijk in de jacuzzi op de hotelkamer gezeten. Tijdens de huwelijksnacht met mijn man hebben we geslapen. Ik was precies 36 wk zwanger die dag en had last van voorweeen. Ik geloof dat we het 4 mnd later pas gedaan hebben hihihi.
Me uit m'n jurk laten pellen met een haaknaald, gedouched, pittig setje aangetrokken en voor het eerst met m'n "mam" sex gehad