Poll: zeg eens eerlijk: wat hebben jullie gedaan tijdens de huwelijksnacht??

Discussie in 'De lounge' gestart door sunshineS1976, 17 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat hebben jullie gedaan tijdens de huwelijksnacht?

1. Alle hoeken van de kamer gezien!

2. "Gewoon" even snel gezellig geweest ;)

3. Geld geteld

4. Geslapen!

5. Iets anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    eerst blij dat me jurk uitmocht ;)
    lekker douchen ,wat makkelijks aan
    geld tellen en kaarten lezen en toen gezellig gemaakt
    wij hebben niet samen gewoond voor ons trouwen dus onze huwelijksnacht was heel bijzonder voor ons beide

2. Zweden

Zweden Bekend lid

14 nov 2011
    711
    79
    28
    had t niet gedacht van te voren want we waren echt gesloopt, maar toch... hele fijne sex gehad, echt spetterend, hihi! En daarna slapen, slapen, slapen..

3. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Zodra we op onze hotelkamer waren de kleren uit.....mijn god wat voelde dat goed :)
    Heerlijk in de jacuzzi zitten bubbelen en toen hop het bed in, niks geen oefenwerk voor baby's :p

4. Reb

Reb Niet meer actief

Trouwen en zwanger zijn is best heel erg mooi, maar was halverwege de dag al gesloopt. Dus lekker gaan slapen

5. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Hier eerst lekker gebadderd, geld geteld, sex gehad en heerlijk in slaap gevallen!

6. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Al het bovenstaande :p.
    Om 23:00 op de boot naar Engeland!
    Alleen slapen lukte niet echt door de zenuwen: wanneer meren we aan, hoeveel tijd hebben we nog, hoe moet dat, blablabla.

7. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Hier 21 weken zwanger toen ik trouwde.. was dus heel erg moe na een lange dag. Helaas bleken de katten te zijn "ontsnapt" naar de bovenverdieping en hebben daar een gezellig robbertje gevochten, met als resultaat de hele slaapkamer vol met kattenuitwerpselen & kots... NIET LEUK! Dus manlief stond in zn boxershort de slaapkamer te poetsen, terwijl ik pogingen deed om uit mn jurk te komen, die driehonderdzesentwintig speldjes uit mn haren te krijgen en ondertussen mn harde buiken onder controle te houden... na een uur kregen we er ontzettend de slappe lach van en zijn we maar beneden in ons ondergoed (reuze sexy met een zwangere buik) geld gaan tellen.. om het daarna in bed nog even gezellig te maken, wat niet lukte ivm TE MOE:p hahahah!

8. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Ik ga volgend jaar zomer trouwen en heb VL al gewaarschuwd dat het waarschijnlijk niet van sexytime gaat komen ivm te moe. Hij denkt flink aan de zuip te gaan, maar dat zullen we nog wel eens zien. Moe ben je sowieso na zo een lange dag, dus we zien wel hoe we ons voelen tzt :)

9. Yanna

Yanna Actief lid

7 aug 2013
    295
    6
    18
    Hier gelukkig een hele fijne nacht gehad, geen gezeik met katten, vermoeidheid en bezopen echtgenoot :p
    Mooie hotelkamer gehuurd, daar werden we afgezet door de ceremoniemeesters. Weet de volgorde niet meer maar we hebben gebubbeld in het bad, met vers fruit en champagne. Sex gehad. Geld geteld. Kaartjes gelezen. We hebben daarvoor niet samengewoont en het was super onze eerste nacht als getrouwd stel :D

10. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    De hele nacht liggen kotsen:$
    Ja echt waar. Was 7 maanden zwanger en zo beroerd de hele dag dat dat het eind van de avond zn tol begon te eisen.
    De "schade " de volgende dag ingehaald haha

11. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Wow echt veel reacties!! Zo leuk om te lezen :D
    Optie 1 gaat het dus waarschijnlijk niet echt worden haha

12. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    onze kat was aan het bevallen en dat leek niet goed te gaan dusss we zijn toen we ons naar binnen gewerkt hadden in het heel fijn (not) bewerkte huis de autosleutel gaan halen bij een vriend die de auto geleend had, auto gepakt, naar dierenarts gereden.... en toen we thuis waren waren we zo doodmoe dat we erg snel sliepen!!

13. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Wij zijn heerlijk gaan slapen, waren gesloopt!

14. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Geld tellen als eerste haha, maar 9 maand later is wel onze dochter geboren :D:D

15. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Geld geteld, in bad gezeten samen en daarna heerlijk gesext haha.. Gingen om 7.00 uur slapen de volgende ochtend, geweldige dag en nacht gehad..

16. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Geslapen, mijn man was ladderzat en ik was 7 maanden zwanger haha ik was blij toen ik om 4 uur eindelijk in mijn bed lag!!
    We hebben het pas een paar dagen later overgedaan geloof ik want mijn man moest sowieso eerst de dag erna zijn kater uitkotsen :D

17. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Geld geteld, jacuzzi, champagne en 9 maanden later werd onze jongste zoon geboren ;) :p

18. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Met mijn exman hebben we alle enveloppen met geld leeggegooid in bed en ala Indecent Proposal (film met Demi Moore) sex gehad:) en daarna heerlijk in de jacuzzi op de hotelkamer gezeten.
    Tijdens de huwelijksnacht met mijn man hebben we geslapen. Ik was precies 36 wk zwanger die dag en had last van voorweeen. Ik geloof dat we het 4 mnd later pas gedaan hebben hihihi.

19. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Eerst geld geteld en lekker vroeg op bed, filmpje gekeken en gaan slapen!

20. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Me uit m'n jurk laten pellen met een haaknaald, gedouched, pittig setje aangetrokken en voor het eerst met m'n "mam" sex gehad ;)

Deel Deze Pagina