Titel is duidelijk.. Elke dag of om de dag? Ik wist niet goed waar te plaatsen, als hij verkeerd staat vast excuus.
Wanneer we zin hadden! Ik persoonlijk vind het verschrikkelijk om "verplicht" te moeten vrijen. Bij de eerste binnen 5 maanden zwanger en van deze de eerste ronde. Helaas is dit niet goed gegaan...
De ronde dat ik zwanger werd maar 2x die week (4 dagen er tussen). Ik snap je vraag, als ik naar je onderschrift kijk. Maar ik heb geen antwoord wat het beste is. Ik wens je snel een goede zwangerschap toe!!
zou t ook echt niet weten maar vroeg het me ook al af en jij vraagt het dus lees mee^^ hopelijk ben j gauw zwanger x
ik ook.. wij klussen ook niet. ik vrij wanneer ik er zin in heb. anders vind ik het echt net alsof ik dingen doe die ik niet wil, en dan kan ik er echt niet van genieten!
Wij ook wanneer we zin hadden, en rond de tijd waarop ik het gevoel heb ei te hebben, maar van wat ik begrijp hoeft dat niet per se ook zo te zijn dat ei dan daadwerkelijk springt. ik hoop ook dat jullie snel weer zwanger zijn en ditmaal natuurlijk een plakbeeb!!
hier gewoon wanneer we zin hebben. meestal was dat dus elke dag/om de dag. lijkt me vreselijk om verplicht te moeten....
Wij rondom de eisprong dagelijks (ja een verplichting, maar er erg veel lol om gehad). Daarbuiten wanneer we wilden. Mijn cyclus was ook zo onregelmatig als de pest dus "op goed geluk" daar geloofde ik niet in. Gewoon ovu testen gebruikt en maand 6 raak.
Wij hebben deze ronde de middag voor mijn eisprong seks gehad en 2 dagen ervoor in de avond. Heet dat "om de 2 dagen"?
Bij de eerste om de dag, we waren zwanger in ronde 2 Bij de tweede in vruchtbare periode om de dag, zwanger in ronde 2 Bij de derde zwanger in ronde 3 maar werd helaas een mk. Daarna duurde het vrij lang voordat mijn lichaam herstelt was en toen hebben we met ovu testen gevreeën rond de knallers.... In feb was mijn hcg op nul en en mei zwanger geraakt.
Vrijen wanneer we zin hadden deden we in het begin twee jaar terug, nu met MM is naast vrijen wanneer we zin hadden ook iets meer een 'verplichting' dat krijg je als het zwanger raken niet helemaal vanzelf gaat
Klussen wanneer we zin hadden, de ronde dat het raak was hebben we 4 dagen voor de eisprong voor het laatst geklust.
Wij klusten alleen als we zin hadden. Voordat ik zwanger raakte van dochterlief kluste we echt om de dag. Uiteindelijk 8 maanden geduurd voordat ik zwanger was. Bij de andere 2 zwangerschappen enkel geklust wanneer we zin hadden, en was beide keren in ronde 1 raak. Bij deze zwangerschap door een schouderontsteking enkel geklust op de dag van de eisprong, en ook direct raak
Wij moeten nog, maar wij zijn wel bijna iedere dag aan het klussen... voor dat wij aan kinderen wilden beginnen deden wij dit ook...