9 dagen na eisprong innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Suusje83, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusje83

Suusje83 Lid

15 feb 2010
    86
    0
    0
    Hallo allemaal,

Op vrijdag 16/11 (23.00 uur) eisprong gevoeld. Vooraf ovu testen gedaan en op 15/11 een positieve ovu test dus weet zeker dat het een eisprong was.
    Gister overdag roze slijmverlies (smakelijk :D) zou dit een innesteling kunnen zijn geweest of was dat te laat? Ook krampen ( niet heel erg ) Misschien is het wel een beginnende menstruatie? We willen zo graag een tweede kindje.. Had verwacht dat het niet zo erg zou zijn als bij de eerste maar niets is minder waar.. Gister test gedaan van cb maar negatief. Is a.s vrijdag mijn NOD? Altijd 2 weken na eisprong toch? Ben erg ongeduldig ;)

Zijn er nog meer dames op het wachtbankje?

X suusje83

2. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Innesteling zou goed kunnen, dat is wel zo'n beetje 7-10DPO geloof ik. Wie weet :D

En wanneer je NOD is...dat is altijd een x aantal dagen na je ei, dat heet de luteale fase. Die fase is tussen de 10 en 16 dagen, en is bij iedere vrouw verschillend máár bij één vrouw vaak wel ongeveer even lang. Dus als je weet hoe lang jouw LF is, kun je als je je ei hebt gehad goed voorspellen wanneer je NOD is.

Je ei kan dan weer op verschillende momenten per cyclus komen, afhankelijk van een scala aan factoren...dat zorgt voor verschillende lengtes van je cyclus.

3. Suusje83

Suusje83 Lid

15 feb 2010
    86
    0
    0
    Weet niet precies hoe lang mijn LF fase is. Dit is de tweede maand zonder pil en eerste maand met ovu testen. Was gewoon nieuwsgierig wat iemand anders er van vond. Kan het moeilijk los laten. Je lichaam doet rare dingen en alles zie je als signaal van zwangerschap terwijl symptomen erg op elkaar lijken. Normaal ben ik een nuchter persoon maar dat zwanger willen worden doet iets met je... Kan aan niks anders denken. Ben blij dat ik straks moet gaan werken, een beetje afleiding!

4. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Hahaha, heel herkenbaar! En alles wat je opmerkt en waarvan je denkt dat het met zwangerschap te maken zou kunnen hebben - kan ook met ontpillen te maken hebben. Gekmakend, dus goed dat je wat afleiding hebt :D

Deel Deze Pagina