Fikse schimmelinfectie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mijnhumpie, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Afgelopen vrijdag had ik hier een topic geopend ivm schimmelinfectie klachten. Heb toen de hap gebeld en kreeg toen miconazol.

Van het weekend erg veel last gehad, jeuk en pijn. Vanmorgen toch maar bij de ha geweest. Nou, ze schrok ervan toen ze het zag! Het is van voor tot achter helemaal geïrriteerd, de vellen hangen erbij (sorry! :)) en het doet zo'n pijn. Gister geen miconazol gesmeerd, maar bepanthen want het was zo schraal, ik had er gewoon een open blaar van...

Nu doorsmeren met miconazol. Ze wilde eigenlijk een hormoonzalfje geven maar dat is niet handig ivm evt zwangerschap. Heb 16 nov mijn eisprong gehad en weet nog niet of ik zwanger ben. Donderdag weer terug naar de ha voor controle.

Pfff ik voel me echt ff ellendig. Mijn hormoonhuishouding staat compleet op z'n kop (heeft 4 jr. stil gelegen), ik ken mijn eigen lijf niet meer, ik voel me gewoon niet lekker in m'n vel. En nu nog die stomme schimmelinfectie erbij, bah!

Ik hoop dat ik volg wk een positieve test in handen heb, dat zou een hoop verklaren. En anders zal het wel te maken hebben met mijn cyclus die nu eindelijk goed op gang komt.

Sorry voor het geklaag, maar moest het ff kwijt.. :(

2. nono

nono Niet meer actief

Het is geen geklaag. Goed dat je het even deelt hier want ik kan erg goed begrijpen dat je een beetje gefrustreerd bent.
    Jeetje dat de vellen erbij hangen dat is wel heel erg dan, lijkt mij enorm pijnlijk! Doe rustig aan en ik hoop dat je asap een positieve test in de handen hebt! :)

3. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Ohhw wat naar voor je!
    Ik hoop dat ie snel over is, en dat het idd van een zwangerschap komt!

4. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Afschuwelijk meis, dit soort infecties zijn al erg pijnlijk en zo te lezen heb jij het helemaal erg te pakken! Heel veel sterkte...hopelijk wordt het snel wat draaglijker.

Schimmelinfecties kunnen trouwens ook komen door hormonen hè, mocht je niet goed weten waardoor het kwam.

5. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve reacties! Het is zeker geen pretje nee. Ik probeer maar zoveel mogelijk te liggen, zitten en lopen is niet echt fijn. Ik hoop maar dat het gauw minder word.

@ madeliefste: ja, ik denk idd dat het met m'n hormonen te maken heeft. Die veranderen nu weer door of een zwangerschap, of het op gang komen. Alles heeft bij mij 4 jr. stil gelegen, ook bijna 4 jr niet gemenstrueerd..!!

Deel Deze Pagina