Poll: "Zwangerschap heeft invloed op seksleven"

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angeltje24, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

"Zwangerschap heeft invloed op seksleven"

1. Nee hoor, geen veranderingen hier!

2. We doen het nu wat minder als voorheen, maar het komt wel weer goed..

3. Een keertje in de week is op dit moment even voldoende hoor voor mij..

4. Geen polonaise aan mijn zwangere lijf voorlopig!!

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    Had gisteren een leuk gesprek met mijn vriendin die net zo ver is als ik...

'Ze' zeggen dat het heel normaal is als je de eerste 3 a 4 maanden even wat rustiger aan doet op de slaapkamer..
    's avonds veel te moe en 's ochtends veel te misselijk!

We waren erg nieuwsgierig hoe het met de rest van de zwangere dames gesteld is ...

Ben benieuwd!

Kus Angeltje

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    De eerste drie maanden durfde ik gewoon weg niet!
    Nu ben ik eerst eens zelf aan het hobbyen geweest om te kijken hoe dat nog gaat, maar ik schrok zelf wel erg van de krampachtige bandenpijn die ik er aan over hield. Ik ben dus even meer van de geen polonaise. zeker omdat we zolang op dit kindje gewacht hebben (bijna 5 jaar).
    groetjes Femke en een enigszins gefrustreerde man die het er wel voor over heeft.

3. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Uhmm, de ene keer wat meer dan de andere.. Ligt aan mijn pijn!

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    De eerste maanden ging alles nog prima, nu heb ik veel meer zin, maar gaat alles een beetje in de weg zitten haha!

5. Niet meer actief

Ook ik durfde de eerste 3 mnd niet. Daarna kreeg ik bekkeninstabiliteit en was het gewoon niet prettig meer, maar had wel zin. We besloten om het toch maar niet meer te doen.

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

mijn optie staat er niet bij.... namelijk het heeft absoluut effect, eerst stukken minder en nu zelfs veeeeel meer.
    in het begin bijna geen seks. en rond de 14 a 15 weken kon ik niet vaak genoeg. hahahaha mijn vriend werd haast gek van me.

7. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    tja das van iedere dag naar een keer in de week gegaan heb het gevoel dat ik me mannetje verwaarloos!
    maar als ik bandenpijn heb of een volle blaas hoeft ie niks te proberen dan haak ik af hoor
    en komt bij dat ik me irriteerde aan hem alleen als ik hem al zag :oops:
    maar dat word nu steeds minder en zie weeer de man van wie ik hou hihih erg he schaam me dood :oops:

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    :) wat zeg je dat mooi.
    Je kunt je man toch wel op een andere manier verwennen?

9. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    Zowel bij de eerste als deze had ik totaal geen zin de eerste 3 maanden maar daarna gaan we weer lekker verder :)

10. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

Ons seksleven is echt helemaal niks meer hoe spannend dat het eerder was hoe saai het nu is en het ligt aan mij ik heb totaal geen zin.

Voor manlief een hele aanpassing want we deden het hiervoor elke dag en nu als hij geluk heeft 1x in de week maar zelfs dat is me nog teveel.

Helaas zorgt het wel voor spanningen hier maar ja over een paar weken is het mischien weer beter

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ook hier 1 keer in de week als ik er aan toe kom... Heb heel vaak best wel zin, maar ben gewoon te moe om er ook maar iets van te maken.... :rolleyes:

12. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    up...

13. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik was de eerste 12 weken een beetje bang maar daarna was ik niet te houden :) en mijn vriend vond dat helemaal niet erg :)
    Dus mijn optie staat er ook niet bij.

14. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Ik wil wel maar ik mag niet meer ivm bloedingen ik baal daar ontzettend van :( dus mijn optie staat er ook niet bij.

15. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Echt geen behoefte aan op dit moment, hij mag nog niet eens naar me kijken.... Maar ik weet zeker dat dat wel weer goed komt!

16. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Mijn optie staat er niet bij. In het begin lekker doorgesekst (zou niet weten hoeveel keer per week want dat hou ik niet bij) en soms wel 2 keer op een dag.

Nu is het veel en veel minder, een week geleden was de laatste keer en daarvoor was het een maand geleden. Mijn vriend heeft namelijk niet meer zoveel zin, omdat hij het een raar idee vind dat die kleine daar zit.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb er helemaal geen zin meer in, al vanaf ik de test in mijn handen had,

Mijn vriend vind het wel prima ook. Heel af en toe hebben we seks ( dat voelt wel goed, :p ) maar niet zo als voor de zwangerschap

We hadden een goed seksleven, dus dat komt vast ook weer. Een vriendin van me vertelde dat het ongeveer een half jaar na de bevalling weer net als daarvoor wordt. Nou daar hoop ik op! 8)

18. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    mmm, Ik heb wel zin, maar geen zin om ermee te beginnen. Nou heeft hij waarschijnlijk het gevoel dat ik niet meer zo wil, ondanks dat ik hem al herhaaldelijk gezegd heb dat hij er mee moet beginnen, nu. Dus doen we het minder.

Ik vind het wel jammer, maar ja, niet zo erg dat ik 'm nu toch ga verleiden, dus ach. Daarbij voelt het verleiden met zo'n enorme buik niet echt sexy! :)

19. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Tja ik heb minder zin maar dat komt meer door de pijn in mijn bekken, geen enkel standje is momenteel pijnvrij te noemen.

Maar zin zoals ik eerst vaak had, mwah dat is wel wat minder geworden.

20. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Tijdens de zwangerschap had ik meer zin.. Mijn man vond het allemaal wel prima.
    Alleen op het eind (laatste 2 weken) hoefde het voor mij niet meer, was puur de spanning van wanneer de bevalling zou beginnen.
    Mijn hoofd stond er toen niet meer na 8)

Groetjes Kalush

Deel Deze Pagina