Ik kan niet echt zeggen dat ik op die grote roze wolk zweef, integendeel. Voel me zo "gewoon". Ben wel iets korter van adem, heb een beetje pijn in mijn (.(.) en mijn buik zet op maar voor de rest helemaal niks, maakt me wel bang. Elke zwangerschap is anders weet ik, maar toch... Ik wordt er heel onzeker door, en hoop dat na de echo alles goed zit en we dan kunnen beginnen met genieten. Heb zelfs afgelopen week nog een test gedaan ( ) omdat ik het gewoon niet geloof.
Had ik ook hoor meis. Hoopte dat ik ook maar goed misselijk zou worden, alsof het daardoor "echter" zou worden. Maare achteraf ben ik eigenlijk wel blij dat ik er geen last van heb gehad. Enne, straks na de echo voel je je vast wel meer zwanger Probeer er van te genieten...
ik heb het ok heb wel over al last van maar voor de rest. vooral omdat ik niks mag kopen omdat het meschien mis kan gaan hoor ik in mijn omgeving word er gek van en toen ik op werk vertel hoor ik ja leuk maar had liefer gehad dat die (vrindin) eerst zwanger werd ja had ik ok wel gewil heel graag zelf maar ik kan er ok niks aan doen dat ik zo snel zwanger werd (dierekt 1 ronde) ik hoop ok elker dag dat we samen zwanger worden. meid als je het ziet hoop het echt voor je. sory voor het lange verhaal moest ff kwijd dankje
miss hart ik snap het niet helemaal je vriendin? eerst zwanger? en dat zeggen ze op je werk? begrijp ik het goed lekker brutaal van ze om te zeggen en miss hart wees blij dat het snel ging bij jouw er zijn hier meiden die maanden jaren bezig zijn en dat is echt niet fijn.. ik voel me per dag verschillend dan wel dan niet zwanger soms denk ik gaat het allemaal wel goed en dan denk ik weer ja het zit goed heel wispelturig allemaal
Hoi Kat, Je bent al best ver 11 weken! super, en ik sluit me aan bij daantje, straks als je de echo ziet zal je je beter voelen. Ik ben ook zwanger, maar ik ben maar een heeeeeeeeeeeelll klein beetje misselijkheid, en mijn borsten doen ook af en toe pijn, ik voel me ook niet zwanger, mijn enige bewijs is een positieve test (3 stuks) en wordt niet ongesteld. Natuurlijk begin ik dan ook zoals anderen me zorgen te maken of alles dan wel goed gaat. Maar per vandaag heb ik besloten om me juist niet zorgen te maken, maar om er van te genieten. Want als het slecht moet gaan dan kan niemand het tegenhouden. Helaas. Het maakt niet uit of je super misselijk bent geweest of niet. Ik krijg mijn echo op 14 maart, tot dan zal mijn spanning ook blijven. Ik vind het fijn om te lezen dat er meer meiden zijn die zich niet of een beetje zwanger voelen, en toch alles in orde is.
Ik ken het gevoel, elke ochtend denk ik waarom ren ik niet naar de wc? Ben wel de hele dag door wat zeuderig misselijk met veel slikken maar niet irritant ofzo dat ik er gek van word. mn (.)(.) doen wel per tijden megaaaa zeer! en me buik is af en toe ook wat opgezet, heerlijk met me knoop open zodat niemand het ziet hihi heel veel succes meis!
Tja, hier nog eentje.... Het is inderdaad dat ik een zooitje positieve testen heb liggen hier, maar heb verder ook weinig klachten. Ik heb donderdag ook nog een setje nieuwe testen gedaan, voor de bevestiging, haha... Gelukkig as. dinsdag intake bij de VK; misschien dat we dan wat meer weten. Geen idee of zij al echo's doet en of het hartje dan al te horen is.... Maar goed, laten we in de tussentijd lekker samen genieten van het niet misselijk zijn... Misschien piepen we over een week wel anders
Ik heb precies hetzelfde gevoel hoor. Ook helemaal geen klachten, hoogstens reageer ik een beetje geirriteerd op mijn vriend af en toe, maar jah, ook dat had ik voor de zwangerschap wel. Verder helemaal nergens last van, geen misselijkheid, geen zere borsten, geen moeheid, nix nada noppes...
Hier nog iemand die zich amper zwanger voelt. Ben alleen de eerste week misselijk geweest, soms moe en kouwelijk, maar verder echt niet het gevoel dat ik zwanger ben. Gelukkig zegt het hebben over weinig/ geen klachten gelukkig niets over het feit dat het mis gaat! Eigenlijk moeten we blij zijn dat we niet constant boven de wc hangen, toch?! Groetjes!
ik kon me pas zwanger voelen toen ik de kleine voelde bewegen, dat begon bij mij rond de 16e week. daarvoor waren er buitengewoon weinig symptomen. werd ook nog niet zwaarder, niks te zien...dat maakte mij wel onzeker. maar sinds week 16 ben ik volop aan het genieten.
ik heb ook nergens last van , behalve toch meer moe dan normaal. maar ik moet zeggen daar ben ik hartstikke blij om dat ik nog geen enkele keer misselijk ben geweest etc.
hoi, we zijn nu 12 weken zwanger en tja voel ik me nu zwanger, ik heb geen idee. terwijl ik wel last heb van misselijkheid, overgeven en flinke vermoeidheid, maar is voor een goed doel . ik dacht eerst dat het zou komen bij de eerste echo, die hebben we bij 9 weken gehad, maar nu denk ik dat het echt komt als ik die kleine voel en als mijn buik begint te groeien. ben nu nog plat, nou ja plat behalve mijn vet zit er verder nog geen buik zeg maar! het blijft gewoon allemaal een onwerkelijk wondertje! liefs
Vandaag had ik weer dat zeurderige gevoel in mijn buik, en dan denk ik ja daar zit iets, daar doet zich iets. Tuurlijk ben ik blij dat ik niet misselijk ben (heb ik met 5 en 6 weken gehad). En ja als je het zo bekijkt ik ben nu van de eerste zwanger, dus ja hoe voelt het zwanger gevoel. Maar het is gewoon meer het gevoel van binnen, in je hoofd. Als ik het mensen vertel, dan voelt het net of ik lieg (heel onwerkelijk), of ik het over iemand anders heb, terwijl ik eigenlijk zou moeten stralen. 'S avonds in bed dan voel ik over mijn buik en dan geniet ik ook wel en zeg dat "het" daarbinnen maar goed moet groeien. xx
Hier nog iemand hoor, zonder klachten. Ok, soms iets gevoelige borsten (mn 's avonds en 's nachts) en 's avonds idd een iets opgezette buik. Maar echt niet heel opvallend of zo... Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben en zal ook pas echt geloven dat er iets groeit na een goede echo. Nog 2 nachtjes slapen.... Ben verder natuurlijk alleen maar blij dat ik niet misselijk ben. Het is alleen extra onwerkelijk als je je niet anders voelt dan anders....
hé miss hart ik heb het gelezen hoor nou ik vind het wel erg leuk voor je en dat weet je hoi ik ben de collega en vriendin van miss hart ik zie je morgen kus
heb GEEN pijnlijke boobs....GEEN opgezette buik....GEEEN misselijkheid....NIET veel plassen.... het enigste wat ik heb... is die vreselijke vermoeidheid! Bij mijn zoontje had ik ook geen klachten maar moest ik wel veel plassen... gek is dat he?
Ik leef erg met jullie mee! Ik heb alleen erge pijnlijke borsten. Wat aan de ene kant heel erg vervelend is maar aan de andere kant heel fijn want dan is er toch iets aan de hand in mijn lichaam. Af en toe een soort ongesteldheids gevoel in mijn onderbuik. En soms staan dingen me tegen maar ook soms weer niet. En soms loop in ongerust naar de wc en denk ik ik ben vast ongi geworden maar dat is nog niet gebeurd (gelukkig!) groetjes jen
Meiden, nog even vol houden! Heb hier nog steeds geen klachten maar m'n buikje begint te komen. Begin me nu echt zwanger te voelen! Afgelopen week vroeg iemand zelfs aan me of ik zwanger was! Kan jullie vertellen, die vraag maakte m'n hele dag goed! En dan te bedenken dat ik me in het begin ook niet zwanger voelde!