De eerste drie maanden deden we het wel, maar na de 5de maand is het echt enorm afgenomen, omdat ik erg prikkelbaar ben en er totaal geen behoefte aan hebt. Gelukkig zijn er ook andere dingen dan alleen sex. Vind het af en toe wel zielig voor mijn man, ben blij dat ie niet klaagt anders zou ik me echt schuldig voelen.
Het heeft op zich geen invloed op mijn sex leven blijf gewoon lekker sexen alleen mijn vriend begint nu een beetje bang te worden omdat hij denkt dat hij mijn vliezen kan breken hahahahah die denkt echt dat hij groot geschapen is nou ik zal hem uit zijn droom helpen want dat is niet zo hoor heb niets te klagen maar het zou wel heel wat zijn als hij mijn vliezen zou breken... We krijgen de laatste tijd daardoor wel een ontzettende lach kik tijdens de sex hahahah we zien het al helemaal voor ons komt er dadelijk ineens een hele plas water uit hahahahah Sorry voor het vieze praatje
Sinds ik weet dat ik zwanger ben durf ik het niet meer tot we de magische 12 weken zijn gepasseerd. Moet ook zeggen dat ik helemaal geen zin heb. Hoop dat dat weer terug komt. Maar zoals ik hierboven al las er zijn ook andere manieren om je man een klein beetje tevreden te houden...
in het begin was ik veel te moe, maar na een paar weekjes ging het weer zoals vanouds, totdat ik bloedverlies kreeg erna en dat we daarna wat rustiger aan deden. En nu we in de laatste maandjes zitten, heb ik geen zin en puf meer, maar ook hij is 'bang' zeg maar, ons dochtertje is zo actief dat ie het maar niks vind om het nu te doen. Tja........ dus voorlopig even niks......
ik heb nog wel sex maar minder dan eerst van elke dag nu naar 3x in de week. bij mijn vorige zwangerschap kan ik er geen genoeg van krijgen, maar nu moet ik niet zo veel hebben van al dan geknuffel en geaai. ik heb vaak ook buikpijn achteraf en het is allemaal wat gevoeliger daarbinnen. gelukkig heb ik geen last van bloedingen, dan zou ik ook geen sex meer durfen hebben.