Hoe kan het dat ik sommige berichten na afloop kan wijzigen, en andere berichten niet? Edit: Ahum, nu kon het dus nog wel, hij moet eigenlijk een topic omhoog!
Hmm, ok.. Beetje jammer :S. Ik wil eigenlijk mijn foto's er weer afhalen, vind het niet zo nodig dat die hier 'eeuwig' op staan... Maar dat kan dus blijkbaar niet. Dank voor je antwoord iig!
Je kan inderdaad alleen binnen een uur wijzigen. Voor je foto's verwijderen, kan je een berichtje sturen vanuit het meldenknopje (vanuit het bericht waaruit je de foto wil verwijderen), dan hebben we meteen de goede link. Ik moet er wel bijzetten dat het eigenlijk niet de bedoeling is om de foto's te verwijderen. Daarom kan je beter van te voren overwegen of je ze wel of niet wilt plaatsen.
Je kan je eigen bijlagen wissen: gebruikersinstellingen, en dan helemaal beneden staat er links als laatste optie 'bijlagen'. Daar kan je al je bijlagen zien en verwijderen.
Inderdaad, je bijlagen kan je zelf beheren (weet lang niet iedereen hoor!). Ik doe deze weer dicht. Elmo