Ik vind ze allebei echt niets. Sem te deuzig en kinderachtig, en Morris te GTST. Sam vind ik wel leuk.
Sem hoor je inderdaad veel, gelukkig niet zo veel in mijn provincie. Maar dat is toch wel de reden dat ik zelf lichte twijfels heb over de naam Sem. Nu 36 weken dus tijd begint te dringen en manlief wil voor een van deze namen gaan. Hebben eventueel wel nog een derde optie . Ik vind jongensnamen zooo lastig!
Wil je de derde optie delen? En welke naam heeft je dochter? Tijd dringt inderdaad. Sem is dus wel de eerste keus?
Onze zoon heeft ook een top 20 naam. Eigenlijk hoor ik de naam nooit om mij heen, raar he? Ik hoor eigenlijk ook niet heel vaak de naam Sem. Wel Milan of Luca bijvoorbeeld. Het zal wel provincie afhankelijk zijn denk ik. Ik vond het niet erg dat de naam vaak voorkomt, het was voor ons nou eenmaal 'de' naam. Succes meid
Dankjewel. Ik vond t ook nooit een probleem tot de laatste weken toch de twijfels kwamen. (Hormonen). Mijn man denkt er t t zelfde over als jij. Juul stond overigens ook nog op ons lijstje. Die hadden we helemaal in t begin, maar later zijn we toch op die andere twee namen over gegaan. Hadden er laatst nog over ... hij vindt de naam nog steeds leuk, maar nu niet aan de naam de gewend te zijn en juist aan een van die andere namen wel
Ik heb Morris gestemd. Kijk geen GTST en vind het ook bijzonder om een naam daarom niet te kiezen. Over een jaar is hij weer uit de serie geschreven en heeft niemand die associatie meer.
Morris, echt een leuke, lieve en stoere naam! Sem is echt zo'n , 'daar zitten er al 5 van op school, zwemles, voetbal'....
Sem. Is gewoon een leuke naam. Komt idd vaker voor maarja, hoe erg is dat? Verschilt idd ook erg per regio. Morris vind ik niet zo leuk
Sem en Morris zijn allebei niet mijn smaak. Juul vind ik echt een meisjesnaam, maar Jules voor een jongen vind ik wel leuk!
Ik ga niet stemmen: het is voor mij echt ienemienemutte. Allebei superleuk! Wat een kwestie van smaak hier he. Veel geluk!
Dankjewel dames. Het wordt in ieder geval een van deze twee. Manlief gaf aan niks meer met juul/jules te hebben. Sem wel wat meer gewend, maar Morris ook nog steeds leuk en stoer. Mijn ingeving bij Sem vond ik destijds inderdaad ook "misschien wat kinderlijk" had er toen een topic over gemaakt. Of t wel paste bij een volwassen persoon. Het topic heeft mij toen wel op andere gedachten gebracht dus daar zit ik nu niet meer zo mee. Meer het feit dat het een top 10 naam is, al moet ik inderdaad zeggen dat ik het in onze provincie niet zo heel veel gegeven wordt.
Volgens mij is Morris met zijn hele familie al jaren weg uit Meerdijk. Ik vind ze allebei wel leuk! Heb voor Morris gekozen.