In oktober verwachten wij ons tweede kindje. Super leuk en spannend natuurlijk! Net als bij de eerste willen we niet weten wat het wordt. Bij de eerste had ik tijdens de bevalling nog twijfels over de jongensnaam en was ik dan ook blij toen het een meisje bleek te zijn. Die naam wisten we tenminste zeker. We weten wel 10 meisjes namen voor dit kindje maar wederom gewoon geen idee welke jongensnaam we nou echt leuk genoeg vinden. Gelukkig hebben we nog een weekje of 35 We houden van Nederlandse, Friese en sommige Scandinavische namen. Het liefst 4-5 letters. Het mag niet beginnen met een S maar er ook niet op eindigen. Wat we nu wel leuk vinden is; Ferre, Hugo of Abel. Eigenlijk wil ik geen naam die mega populair is. Als we er echt niet uitkomen zal ik me daar misschien overheen moeten zetten... Iemand leuke namen die bij onze vele eisen passen? Liever geen hele lange lijsten, daar kan ik zo moeilijk doorheen spitten....
Ik zit precies in hetzelfde schuitje als jij, alleen willen wij het geslacht wel weten. Jongensnamen zijn zo lastig! Ik ga dit topic dan ook volgen, aangezien ik ook van Friese/Scandinavische namen hou en weinig inspiratie heb . Deze namen had ik al wel: - Kjeld - Mats - Lasse - Fedde - Jesse - Hidde
Haha! We hebben als meisjes namen: Mare Flore Noortje Guusje Yfke Lise Cato/Katoo Janne of Jonne Heb je er wat aan ?
Noud, Harmen, Siebren, Wietse, Yme, Rinze, Huub, Marten, Maarten, Jurjen, Gerben, Evert, Bauke, Ewout, Hessel, Arjen, Albert, Jeroen, Joost Succes! Blijft lastig, gelukkig heb je nog een tijd. Wij wilden ook niet weten wat we kregen en zochten ook een Nederlandse naam die niet al te populair is.
Jorre Idse Ynze/Ynse Feie/Feike Jerre Jorn/Jorg Otte Tieme Joeri Kjeld/Kjell Olav/Olaf Koen Tijn Jarne Joren/Yorben Maxim Emiel/Emil Iven/Ivan Ferris Merijn Julan Wout/Nout Thibo Jesse/Lasse Renze Jidde/Jinse Arend Quinn Tjebbe Timo