Na veeeel nadenken denken wij eruit te zijn. Heel lang getwijfeld tussen Benjamin en Tom/Thom, maar het wordt toch die laatste. Waarom? Omdat we het toch wat vreemd vinden om onze benjamin ‘Benjamin’ te noemen. En Tom/Thom wat beter bij ons past. Nu blijft de vraag... wordt het Tom of wordt het Thom?? Manlief is voor optie 1, ik ga zelf voor optie 2! Wat vinden jullie?
Tom. De H is echt een overbodige letter in dit geval en ik houd niet van overbodige letters in namen.
Wat zijn de namen van de andere? Als dat standaart namen zijn zou ik Tom doen. Als het ook een tikkeltje apart is dan zou ik Thom doen. Thomas niet een idee
Thom!!! Onze tweede heet ook zo!! Onze derde (en laatste) hebben we trouwens Benjamin als 2e naam gegeven.
Thomas vinden we allebei super leuk, maar klinkt echt niet met onze achternaam. De namen van onze kids zijn klassiek en niet heel apart (hoewel je ze ook niet heel vaak hoort). Ik vind zelf Thom wat leuker, voller, sjieker, overkomen, maar mijn man zegt inderdaad hetzelfde als de meesten hier: die h is overbodig en spreek je toch ook niet uit?!
Hij zal het altijd moeten spellen. Hier wonen een T.hom, Ma.ks en Y.oup. dan vraag je toch af waarom.
Ik vind Thom ook leuker persoonlijk maar snap wel dat de h overbodig is. Niet nog een paar keer Thomas en achternaam zeggen misschien valt het wel mee haha
Tom. Vind ik wat vlotter uitzien. Best benieuwd naar de namen van je kinderen, ik heb ook een M en een J, 3e naam van J is Thomas en Benjamin staat ook op mijn lijstje voor een eventuele derde maar ik zet ze ook liever niet neer