Wie heeft vandaag zijn heffings korting of alleenstaande ouder korting binnen??? Ik heb vorige maand voor het eerst alleenstaande ouder korting aangevraagd. Daarop is postief beslist. Van de belastingdienst heb ik op 5 september een brief ontvangen met dagtekening 15 september met de door hun uit te betalen bedrag. Normaal worden de heffingskortingen de 15 e van elke maand uitbetaald heb ik begrepen van anderen, maar ik heb nog steeds niets binnen(ABN) vandaag is het 17 sept. Heb de belastingdienst gebeld. Ze hebben een storing in de betalingssysteem kunnen niet zien wat de reden is dat ik het nog niet binenn heb. Wie heeft het wel binnen en wie niet? Alleenstaande ouder korting
zaterdag was het dce 15de(dat wil zeggen dat komt het altijd na het weekend valt de 15de op zondag ook ) en ik heb rabo alleen niet de alleenstaande ouder korting maar heb de algemene heffingskorting en het stond hier even na 12en al op
Ik heb het ook vandaag binnengekregen. Als de 15e niet in het weekend valt heb ik het altijd stipt de 15e.
pfff vraag me af wat de reden zou zijn. Op de brief met dagtening 15 sept staat wel dat ik het binnen 15 dagen na opgave rekenignummer. Rekeningnummer is al 2 weken opgenomen in hun admi Kreeg twee dagen geleden brief met dagtekening 5 sept
Brief met toekenning was 15 september Brief dat de rekeningnummer geregistreed staat was 5 september Zou binnen twee weken na ontvangst formulier opgave rekening worden uitbetaald. Dat had ik voor 5 september gedaan.
mag ik vragen wat heffingskorting is en alleenstaande ouder en hoe moet je dat regelen als ik dat vragen mag
Ik heb het aangevraagd via mijn voorlopige aanslag. Het is echt de moeite waaard om het even uit te zoeken hoor! Alleenstaande ouderkorting is voor mij iets van 2000,- op jaarbasis bijvoorbeeld. Ik zou even met de belastingtelefoon bellen (0800-0543) Succes!
o super bedankt ik ga gelijk eens kijken hoe het allemaal werkt schrijf het op en zal morgen eens met ze bellen dank jullie wel super lief van jullie