*Breekt ff in* Voor de dames die de trema op de e (of andere klinker) zoeken: je typt de " met meteen daarna de klinker Succes!!! *Breekt weer uit*
Oh haha, wat een leuk topic. Ik heb als meisje dat nog niet zo lang kon lezen ook een uur geworsteld met 'pollepel' in een Richard Scarry boek, waar het plaatje dus bijstond, haha! Ik wil er eentje bijdragen die je niet kunt gebruiken, omdat hij totaal niet correct is, maar wel in dit topic past: Collega docent kwam eens uit een surveillance bij een toets Nederlands, en toen had een leerling moeite gehad met het woord jaknikker. Die had dat ook nog hardop durven vragen ook, wat een jak...... was. Ik geloof dat ie zich nog schaamt, haha!
ë ï ö ä ü Jiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Het werkt!!!!!!!!!!!!!!!! Duizend maal dank!!!!!!!!!!!!
Banaanvraag (daar moest ik echt heel lang over nadenken) deze is geniaal: massagebed galagewaad is ook echt vreselijk. kerstomaatjes wetsuitvoering...
Antiloop = is middel tegen diaree Bedacht = naast bed nummer 7 Achteraf = min 8 Continenten = Inenten op een delicate plaats van het lichaam Papier = zwaarlijvige Ier Minister = heel kleine ster Krakeling = zoontje van inbreker Profeet = professor aan tafel Kaarsrecht = recht om kaarsen te vervaardigen Vertrouwen = in het buitenland trouwen Uurwerk = werk dat per uur betaald word Minimaal = kleine maaltijd Panama = vader laat moeder voorgaan Kieskeurig = tand in goede staat Misleider = priester Politicus = zoen van politieagent Eileider = autoritaire kip Koepon = nachtgewaad voor rund Oordeel = lel van oor Paling = vader van een chinees meisje Verzuipen = drinken in het buitenland Theoloog = Theo vertelde de waarheid niet En de leukste: Uitzonderlijk = begrafenisondernemer op reis
Haha ik ben zó blij dat ik de enige niet ben.. Heb het altijd met: *minister *betovergrootmoeder *bommelding