heeeeeel soms maar meestal moet ik er zlef voor zorgen en dan komt het voor dat ik met mijn blote kont naar de kast waggel voor plee papier
Hier ook niet, mocht het onverhoopt toch gebeuren, dan hangt hij de nieuwe wc rol verkeerd om neer..... Ach ja, ik heb ook zo mijn dingen denk ik dan maar....
Jazeker doet hij dat, zelfs de wc bril wordt weer netjes naar beneden gedaan. Zelfs de oudste 2 hangen een nieuwe rol op als de oude leeg is ( 7 en 4 jaar )
Eerst nooit, maar nu hebben we wc-rollen die je in het toilet kan gooien als ze op zijn. Sinds we die hebben, doet hij het steeds vaker!
Haha hier hetzelfde! En áls ie hem al ophangt, hangt ie hem ook verkeerd op, wat ik hier al eerder gelezen heb. "Schat, de hondjes hangen op zijn kop, je snapt toch wel dat het velletje niet tegen de muur aan hoort te hangen, das vies!" Zijn antw: "Dan moet je vaker de tegels poetsen." Zucht, mannen!
nee sterker nog hij pakt een nieuwe en die zet die op de wc stortbak, of hij haalt de lege eraf en zet deze op de omhoogstaande deurkruk !!! grrrrrrrrrr
Ik heb gekozen voor nee maar het moet zijn soms bedenk ik me ineens, als ik een nieuw pak gekocht hebt en vult het bij dan hangt hij een nieuwe rol op maar tussendoor niet ... Veronderstel dat je je vingers kneust schreeuw ik altijd naar hem Maaaaar ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet altijd doe hoor Ik was vroeger toen ik nog thuis woonde zo erg dat ik er altijd voor zorgde dat ik net niet het laatste beetje toiletpapier pakte zodat de volgende na mij de rol moest vervangen en ik het niet hoefde te doen hahahahh