Ik behoor tot de gelukkigen met een zeer attente man. Hij laat ook geen brillen omhoog staan (mijn vader wel als hij hier is ) en piest ook niet naast de pot. Mooie verdeling van de percentages trouwens, had ik niet verwacht
Hier is het precies andersom, ik ben degene die het altijd vergeet om een nieuwe rol in de WC te hangen. Dan hoor ik mijn man weer eens vloeken en dan weet ik het weer...
Niet altijd, mijn zoontje hangt er wel altijd een op. Heerlijk is dat. Hij begint op zijn manier ook te vloeken als er geen nieuwe hangt, van wie zou hij het hebben hahah
De ene keer wel de andere keer niet... maar ik kan me er niet druk om maken... heb zelf ook 2 handen toch?! Werkt hier trouwens 2 kanten op, want ik doe het ook niet altijd!
Er zijn nieuwe verpakkingen van Lotus, daar staat op: Aqua-Tube. En die kan je doorspoelen na gebruik..
Ja, deze heb ik toevallig gekocht. Enwat doet meneer?! Hij laat nog steeds de lege rolletjes staan. Hij vervangt trouwens wel het rolletje, maar ruimt de rolletjes nooooooooit op. Dat is trouwens mijn ergenis, die lege rolletjes steeds tegenkomen. Zelfs waar een vuilnisemmer naast staat. Oja, als hij hem eens weggooit. Moet ik komen kijken en een vreugde dansje maken.
ja hoor. Maar dat is ook niet iets waar ik me druk om maak. De rollen staan in het kastje boven de wc.
Hij doet het soms... ik doe het zelf ook niet altijd, hahaha. Dan staan/liggen er weer allemaal aangebroken rollen op de stortbak of ik het wasbakje, hihi
hahaha, ja soms...omdat ie dan zelf nog "tekort" kwam hihi.. maar anders laat ie ook makkelijk nog 3 velletjes hangen...luie donder ... maar onze voorraad ligt in het toilet, dus ik kan me er niet ehct aan irriteren...vaak gebruik ik teveel...dus ik vervang hem vaker..
Nee nooit. Heeeel af en toe zet hij dan een rol op de wc. Maar nooit aan het "houdertje" Maar hij laat dus altijd zo een heeeel dun velletje over. Echt het laatste stukje zegmaar en zegt dan er is nog wc papier hoor is dat niet genoeg???
Hij doet dat alleen als die zelf tekort heeft en het lege rolletje zet hij dan op het prullebakje!! hahhahaha hij vult wel altijd de rollen bij op de vooraad stok (of hoe heet dat ding?)
mijn man pakt een nieuwe en zet hem vervolgens op de stortbak.. en als je er wat van zegt: is goed schat zal ik de volgende keer doen
Heel soms maar dan moet ik hem alsnog goed hangen. Ja bij mij moet het niet langs de muur af te trekken zijn maar aan de voorkant. is echt een tik! Hahaha