Ja hier ook volgens mij weet hij niet eens de voorraad wcrollen te vinden. Het is dat ik altijd zorg dat er minimaal 2 rollen op de wc staan.... Mannen.....
Mijn man hangt eigenlijk altijd wel een nieuwe op. Wat ik dan altijd het jammere vind is dat hij het teveel moeite vind om de lege rol in de prullenbak te gooien, die beland standaard in het wasbakje..
Soms. Hij heeft weleens dat hij het lege rolletje laat hangen, maar dan een nieuwe aanbreekt en zo neerzet ernaast of zo... Ik heb ook altijd voorraad staan achterop het schapje, dus het is niet direct een probleem als het rolletje leeg is, maar wel zo netjes om het bij te vullen.
Hier wisselend. Soms wel maar dan blijft het lege rolletje weer liggen. Laatste stukje laten hangen doe ik ook wel haha. Maar ik vul tenminste bij als de laatste rol in gebruik is of op, hij niet en dat is ook zo irritant!
Manlief hangt altijd netjes een nieuwe rol op. Ik ben daar wat minder in haha. Hier ben ik degene die 1 velletje laat hangen en zeg, hij was nog niet leeg (onze wc rollen staan in de kelder, ik ben gewoon lui hierin haha)
Ik heb een rekje ophangen, waar 18rollen op gaan. Dus hier hebben we dit probleem gelukkig niet meer.
Euh, geen idee. Wij hebben 2wc`s beneden en ik ga altijd in de badkamer naar de wc en manlief op onze losse wc. Dus we vullen ons eigen wc papier aan
hier wordt er wel een nieuwe wc rol gepakt maar soms ook op het fonteintje gezet ipv ophangen, dat is dan denk ik nét even teveel werk
Ooohhh hier ook soms, alleen als hij zelf nodig heeft doet hij het wel. Maar hij laat dan ook gerust de lege rol weer staan, of zet 'm OP de prullenbak ipv erin. Of op de stortbak, daar staat er nu trouwens ook 1, en die laat ik ook lekker staan, nu al een week ofzo. Ben benieuwd of ie ooit uit zichzelf verdwijnt. Hij ziet het gewoon echt niet!!
Ik altijd, mijn ega soms. Er van uitgaande dat jullie de ''man'' bedoelen, dan is het dus 'ja, altijd''.....
Nee nooit hahaha, hij laat de lege hangen en zet de nieuwe op het fonteintje neer. En dat terwijl het prullenbakje er zo goed als onder staat!
Mijn manlief hangt em altijd op, omdat ik em verkeerdom ophang volgens hem. Wat ie dan weer wel vergeet is de lege rol weg te gooien, die ligt in t fonteintje.... Hij moet op een bepaalde manier afrollen, schijnbaar . Dus als ik em wissel, en hij gaat daarna is hij dus degene die moppert op mij, omdat ik em niet goed hang. Hij heeft t wel uitgelegd hoor, maar ik zie t verschil niet Verder ben ik normaal wel de pietlut hoor, en vindt ie mijn presiezie irritant