Help, we zoeken een stoere meisjesnaam!!! Zelf hadden we Robyn of Fynn in gedachte... Wat vinden jullie?? Nog meer suggesties?
Robyn is heel leuk! Fynn vind ik een jongensnaam. Wij gaan voor Lauren, ook een stoere meisjesnaam. Misschien een idee? Succes
finn is een echte jongens naam... werk in de kraam en daar alleen maar bij jongens gehad en ken ook alleen maar jongens met deze naam. Zou zelf persoonlijk nooit voor een meisje doen.
ik vind Robyn juist niet zo stoer. eerder lief. Fynn vind ik ook een jongensnaam (net als Quinn), maar Fien vind ik wel stoer
Fynn vind ik ook een jongensnaam. Flynn vind ik wel tof. Bij Quinn moet ik denken aan Dokter Quinn . Robyn/Robin vind ik leuk, maar Robine (roo-BIE-nuh) vind ik nog wat leuker. Yenthe...mwah wel ok, maar niet echt bijzonder en ook niet stoer vind ik.
Ik ken wel een meisje dat Finn heet, vind het daarom best leuk Het is bij haar een afkorting van Fiona
Beide even gezocht en dus in mijn mening niet mooi. En dan hou ik ook nog eens niet van namen met een Y (er zijn uitzonderingen)
Robyn/Robin vind ik lief klinken in het gehoord. Finn is een echte jongensnaa, zou ik niet voor een meisje kiezen. Yenthe moet je van houden, maar dat zou ook kunnen. Wat dacht je van Anouk? Klinkt lekker kort krachtig en stoer. Maar ook van die naam moet je houden...tzou mijn naam niet wezen. Maud...
Robin vind ik erg leuk(ook twijfel om gehad hier), maar ik vind Fien nog stoerder. Het lijkt op Finn....maar dan in meisjes vorm
Robyn -> geweldig!! Lief en stoer Fynn -> leuk voor een jochie... Yenthe -> hartstikke leuk Nynke -> ook een leuke optie?