Oh wauw, die poll doet je ook niks goed Heb nog nooit zo veel stemmen bij elkaar gezien geloof ik haha
Haha, is een prestatie op zich. Tja en nu nog kiezen... Féline, Benthe en Dean zijn inmiddels toegevoegd aan t lijsthe
Dean is wel leuk bij L.oïs! Maar Seth vind ik ook nog steeds goed kunnen (had ik al eerder op gestemd). Vind trouwens die vlieger van "L.oïs en Seth achter elkaar bekt niet lekker ivm. de -s/s- combinatie" niet opgaan. Je zegt toch altijd nog L.oïs én Seth? Vind Benthe echt niet mooi en daarnaast véél te hollands naast L.oïs. Féline ook iets te hollands en doet me bovendien aan feline (katachtige) denken.
Uit je poll vind ik voor een meisje Romee en Danee het leukst. Maar Feline en Benthe vind ik ook heel mooi en goede combi met L.oïs. De jongensnamen vind ik een heel ander soort naam dan L.oïs. Ik heb op Sem gestemd.
In mijn hoofd klinkt het toch als Loïsenseth, als in Loïs, Sen, Seth. Als ik het snel uitspreek vooral
Ik ben het op zich wel met je eens hoor, ik snap wat er bedoeld wordt met bekt minder lekker. Loïs en Milan bekt iets lekkerder. ML is gek van Milan ik meer van Seth
Wij zijn overigens een oer-Hollands gezin met lange blonde kinderen.... Dean en Milan daarbij wel geschikt?
Ahh bedoel je het zo. Ik dacht dat je bedoelde dat het niet lekker bekte omdat L.oïs op een -s eindigt en Seth met een S- begint.. Maar snap nu wel wat je bedoeld met 'L.oïs, "Sen", Seth' Dan kun je idd. denken dat het om drie namen gaat ipv. twee
Milan zeker wel vind ik. Maar ben wel bevooroordeeld in die zin dat ik een lange, blonde, oerhollandse Milan ken Vind Milan overigens ook hollands (genoeg) klinken. Dean vind ik wel echt engels klinken, maar dat vind ik ook van L.oïs, dus vind dat wel passen en vind het ook zeker gewoon kunnen voor een oerhollands kind.
Maar laat je niet hierdoor leiden in de zin van 'het maakt dan toch niet uit welke naam je kiest'. Als je nu bijv. Dean zou kiezen, zou je óók 'L.oïs, "Sen", Dean' krijgen