Hallo, Ik ben al een drama en enorme twijfelkont als het op namen verzinnen komt voor mijn dieren. Dus een naam verzinnen voor onze dochter zag ik enorm tegenop. Ik heb al ik weet niet hoeveel namen bekeken. Mijn vriend vind de naam Zoë leuk. Ik vind hem wel oke. Ik vind de naam Bobby leuk. Maar de twijfel is toegeslagen. Ik twijfel er over of mensen de naam niet continue gaan vergelijken met Bobby Eden ( word ze daar later niet mee gepest?) Hoe leuk is de naam nog als je volwassen bent en Bobby heet. Ga nu toch weer twijfelen en durf gewoon geen knoop door te hakken. Wat denken jullie ervan? Zat ook al aan een combi van zoë en bobby te denken maar daar kom ik ook niet uit..
Allebei superleuk! Bij Bobby denk ik aan het dochtertje van Arie Boomsma. Heel knap kindje. Succes met kiezen!
Ook al ik niks heb met haar beroep. Toch vind ik Bobby Eden een leuk persoon. En bij elke naam die je kiest kan er later iemand rondlopen die je evt wat minder leuk vind.
Ik vind het dus ook echt een jongensnaam! En zou er persoonlijk zelf niet voor kiezen, uiteraard smaak verschillend alsdus voor TS.
Bibi vind ik niet geweldig. De spelling bobbi vind ik ook leuk inderdaad. Daar was ik ook nog niet over uit.
Ik vind Bobbi gelijk veel vrouwelijker, zou dan eerder daar voor gaan! Vind ik leuker dan Zoë als is dat ook een prima naam hoor!
Ik vond Bobby ook leuk! Werd direct door vriend van tafel geveegd overigens. Dus ik ben Team Bobby/Bobbi!
Vind Bobby en Zoë beide leuk. Lichte voorkeur voor Zoë, omdat ik Bobby voor een jongen net iets leuker vind dan voor een meisje.
Ik vind Bobbi voor een klein meisje nog wel kunnen (als is het niet mijn smaak en doet het me nog meer aan bobo denken sorry). Maar voor een volwassene vind ik het geen leuke naam. Ik zou dus voor Zoë gaan maar volg vooral je eigen gevoel!
Ik vind Bobby niet leuk voor een meisje. Zoë zou ik ook niet doen, alleen al omdat je zelf zegt dat je de naam 'oké' vindt, wat niet heel enthousiast klinkt
Bobby vind ik niet leuk voor een meisje, ook niet met andere schrijfwijze. Bibi vind ik wel leuk, schattig maar ook wel wat stoers!
Ik denk dat als je nu al twijfelt over deze namen.Deze ook niet moet kiezen,maar verder moet zoeken. Misschien is dit iets voor jullie; Charlie Sadie Lilly Robin Brandy Jamie Jolie Riley Sidney Hailey Scarlett