Haha, ik zag de titel en dacht "Polletje? Is dat een meisjesnaam?" Maar er waren dus andere opties Ik heb op Saar gestemd, want die stond in onze meisjes-lijst in de top 3. Al vind ik Willemijn ook wel heel leuk!
Saar vind ik het mooist by far ... en vind ik ook het beste bij de namen van je andere kindjes passen.
Ik vind Karlijn de mooiste naam en ook het beste bij de twee andere namen passen. Jolijn zou ook kunnen. Saar vind ik een modenaam en dat zijn de namen van je andere kinderen niet. Daarom vind ik dat niet goed passen
J.anne R.ens & Daniek ! Carlijn vind k er ook leuk bij staan maar beide kinderen hebben een e en een n in de naam dus zou ik Daniek kiezen Willemijn vind ik niks.
Kan moeilijk kiezen, maar heb toch voor Willemijn gekozen. Origineel, geen poespas, en ik vind 'm een tikkeltje eigenwijs (vraag me niet waarom) maar daarom juist cool! Zeker voor een derde. Ook leuk bij de namen van J.anne en Re.ns. Maar daar passen eigenlijk al jouw opties goed bij. Als je denkt aan ij-namen kan je (Roze)Marijn, Jasmijn ook overwegen? Succes! Enne, proficiat niet te vergeten!
Dankjewel voor het meedenken We willen liever geen unisex.. dus Marijn valt dan af..rozemarijn is iets te zoet voor ons. ML vind Karlijn of jolijn het leukst met lichte voorkeur voor jolijn omdat er geen twijfel over de uitspraak bestaat... We hebben gelukkig nog even
Voor ons geen probleem. Post komt hier nog nauwelijks. J.anne heeft een tweede naam, Alexandra. Dit kindje krijgt nora of aron
Karlijn Willemijn vind ik ook leuk, maar vind ik minder passen bij de rest. Jolijn heb ik associaties mee, tsja, helaas. En Saar is absoluut niet mijn smaak veel te mode-naam, en voor mijn gevoel geen echte naam, maar een afkorting...
Ik had eerst willemijn gedaan maar bij de andere kinderen vibd ik saar leuker. Populatie zegt niks. Hier in het dorp/school is er voor zover ik weet geen 1