hier de link: Advertenties van Laura uit Tolbert , Groningen - Marktplaats.nl Ik wil graag alles kwijt zodat we zo min mogelijk moeten verhuizen. Ik heb ook nog wel meidenkleding maar zover ben ik nog niet.
bieden mag ook altijd hoor of zelf een pakketje samen stellen. Zit ook een luieremmer tussen en een kinderwagen
Hoi, Misschien zie ik het helemaal over het hoofd hoor, maar volgens mij heb je er geen maten bij staan Mag ik vragen welke maat het setje jongenskleding is, die 2 blousjes met dat broekje voor 4,50? En heb je enig idee wat het zou kosten om het te verzenden? Past dat in een envelop of wordt het echt een pakketje? Groetjes Priscilla.
ja er staan wel maten. Als je klikt op het pakketje kan je bovenaan zien onder welke maat het staat maar goed dat je het zegt dan ga ik het toch aanpassen. Wie weet zien wel meer het niet.. maar goed even antwoord op je vraag haha het linkse blousje is 68 en rechts 74 en broek ook 68. Ik kan kijken of het past in een envelop maar misschien zie je nog meer dat scheelt verzend kosten.
Hoi! Ow hahaha, niet gezien, dat wist ik inderdaad niet... Hij heeft nu maat 80/86, zonde, ik ging nu meteen even kijken of je had geantwoord, ik vond het zo'n leuk setje Groetjes Priscilla.
even omhoog! Wie helpt mij er van af?? je mag ook altijd bieden hoor ik heb ook een luieremmer te koop voor 5,-
ik heb wat meidenspul geplaats: sandalen maat 26 (als nieuw) voor 5,- roze tuniekje 98/104 voor 1,50 kort broekje 98/104 voor 1,50 spijkerjurkje 98/104 voor 3,- vest van lief! 98/104 voor 3,- Kijk maar bij mijn advertenties via link hierboven