Wakker maken voor de laatste voeding?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ssgerundt, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

    ssgerundt Bekend lid

    10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ons dochter moet ik s'avonds altojd wakker maken voor de laatste voeding, doen jullie dat ook?
     
  2. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Jep! Al is Vigo het er steeds minder mee eens... :)
     
  3. Esthertje

    Esthertje Fanatiek lid

    6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Op hoeveel flessen zit je nu? en hoelaat gee je de laatste ?
     
  4. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Als ze nu op 5 flessen zit kun je misschien de laatste laten vallen en haar gewoon door laten slapen.
     
  5. ssgerundt

    ssgerundt Bekend lid

    10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ze zit nu op 5 voedingen en de laatste fles krijgt ze rond 23 uur en als ik ze niet wakker maak komt ze s'nachts altijd.
    Ik heb al van alles geprobeert, soms vraagt ze zelfs om 6 voedingen.
     
  6. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier moest ik Joris ook steeds wakker maken voor de laatste fles. Heb toen na een tijdje geprobeerd de voeding ineens weg te laten en toen sliep hij ineens door... Ik heb de dag erna wel meer in de fles gedaan zodat hij toch voldoende binnenkreeg met de 4 voedingen en sindsdien zit hij op 4 flessen van 210cc!
     
  7. ssgerundt

    ssgerundt Bekend lid

    10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Amy krijgt nu 180 ml+6 schepjes maar ze drinkt bijna nooit alles leeg, dus kan ik ook niet meer in een fles doen...
     
  8. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    wij moesten haar ook altijd wakker maken en overdag dronk ze haar flessen ook niet leeg. Kreeg toen 1e en laatste fles 180+6 en de andere 3 150+5. Toen zijn we op advies van CB over gegaan op 4 flessen van 180+6 en bij de laatste doen we Nutrix (rijstbloem). Alleen de 1e nacht werd ze wakker, toen hebben we haar in haar bedje een paar slokjes water gegeven en toen sliep ze verder. Daarna nooit meer ergens last van gehad, op de uitzonderingen na.
     
  9. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.366
    1.766
    113
    Misha dronk ook 5 voedingen van 180/6, maar restte bij bijna elke fles. Vooral de eerste en laatste voeding waren een drama, daar bleef vaak wel 50cc in staan. Ik ben vanaf dat ze 3 maanden en ongeveer 3 weken oud was overgegaan naar 4 flessen van 210/7 en die gaan zo goed als allemaal leeg. Dus uiteindelijk met 4 voedingen drinkt ze veel beter, dan met 5. Ik heb gewoon de laatste laten vallen..Ik begin om 8 uur met de eerste en verdeel de voedingen zo over de dag, dat de laatste ook weer rond 8 uur 's avonds valt. Meestal zit er 4 uur tussen de voedingen.
     
  10. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik zou die laatste fles laten vervallen en kijken of je dochter zonder die fles ook lekker doorslaapt, en anders zou ik hem vroeger proberen te geven. Op de leeftijd van je dochtertje hoeven ze die laatste fles niet meer te hebben. Toen Keano de leeftijd had van jou dochtertje ben ik er ook mee gestopt ook omdat hij niet wakker te krijgen was.
    Succes!

    Liefs, misspuma
     
  11. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Zou ik ook doen. Gewoon proberen hoe het gaat als je die laatste eraf haalt. Ophogen kun je altijd nog als ze niet genoeg heeft! Ik heb ook pas na verloop van tijd de flessen weer opgehoogd. En evt Nutrix in de vierde fles. Werkte hier prima!
     
  12. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Inderdaad wat Setteke ook nog voorsteld, Nutrix door de laatste fles doen wil meestal ook wel helpen als ze niet vanzelf doorslaapt zonder haar laatste flesje.
    Succes

    liefs, misspuma
     

Deel Deze Pagina