pijn in de onderbuik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door knorretje, 1 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje

knorretje Lid

29 mei 2006
    30
    0
    0
    Sinds afgelopen maandag weet ik dat ik zwanger ben. :)

Maar nu heb ik een vraagje....ik weet nog niet precies hoe ver ik heen ben....heb 20 juni de eerste echo.

Maar goed de vraag:

Ik heb sinds maandag een zeurderig gevoel links in mijn onderbuik...af en toe steken aan die kant.

Is dit normaal....hebben meer zwangere vrouwen/meiden hiermee te maken gehad??

Liefs de onzekere knorretje

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb het ook gehad. Ik heb vanaf mijn NOD ruim twee weken ongesteldheidskramp gehad. Je baarmoeder rekt uit en dat voel je. Ik zou me er geen zorgen over maken.

Ik heb zelfs een keer krom gelegen in bed van de pijn. Als je veel last hebt, kun je het beste een kruik tegen je buik leggen of je buik warm wrijven. Bij mij hielp dat heel goed.

3. knorretje

knorretje Lid

29 mei 2006
    30
    0
    0
    Bedankt zeg...

Ik hoef me dus nergens zorgen over te maken...komt dus wel vaker voor.

Maar ik begon te twijfelen omdat het maar aan 1 kant zit en normaal gesproken als ik ongie moest worden had ik het in mijn hele onderbuik.

Nu dus alleen aan 1 kant.....

Thanks in elk geval....voel me al geruster!!

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Tegen mij werd gezegd dat als je het warm houdt/er over wrijft en het wordt minder, er niks aan de hand is. Ik zou het even proberen.

5. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik heb soms nog steeds een zeurderig gevoel in mn buik.
    Vergeet niet dat er ook heel veel gebeurd in je buikkie ;)

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    zo heel ver zul je nog niet zijn reken ongeveer nu op 4 wkn, je hebt een eisprong gemiddeld 11-16 dgn voor je nod en daar tellen ze altijd 2 wkn bij op......

wat betreft dat gevoel, de eicel heeft zich nu genesteld in je baarmoeder en dat wat je voelt komt daar allemaal uit voort, dat het aan 1 kant zit is ergens ook mischien wel logisch omdat de eicel zich maar aan 1 kant innesteld, dus daar waar jij last hebt is mischien wel de kant waar het eitje zich genesteld heeft, als je er teveel last van hebt, zou ik wel je ha bellen en vertellen hoe of wat, die weet meer van wat er (eventueel) aan de hand zou kunnen zijn dan wij....

succes en geniet lekker van je zwangerschap.... :D

7. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Ik ben niet zwanger, voor zo ver ik weet, en heb ook links in mijn buik al dagen een zeurderig gevoel en steken...
    Ook geen idee wat het is..

8. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Het is heel normaal, er gebeurd zoveel in je lichaam/buik.
    Ik heb er ook veel last van gehad de eerste weken.
    En heb er nu nog wel last van dat het rechts steekt en pijn doet.

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb dat ook heel erg gehad met 5 weken, en ik hoor dat heel veel vrouwen dat hebben.

10. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Volgens mij is het ook wel normaal, heb er ook last van gehad, net zown gevoel indd alsof je ongesteld gaat worden.

11. knorretje

knorretje Lid

29 mei 2006
    30
    0
    0
    Ik heb de Ha ook nog even gebeld....was idd. vrij normaal!!

Heb zo'n joekel doekel zak met van die pitten erin gepakt..warm gemaakt en heerlijk op mijn onderbuik gelegd.

Wat een uitkomst. :)

Ik ga zeker genieten ook al vind ik het allemaal nog erg onwerkelijk. Heb het gisteren aan mijn ouders verteld ( die wonen in Zweden ) en ze waren super blij.!!!

Ik kijk nu uit naar de echo en hoop dat alles goed is.

Bedankt allemaal!!

Liefs Knorretje

Deel Deze Pagina