Mijn hormonen slaan op hol, ik móet iets nieuws in de vensterbank Ik ben op zoek naar iets compleet anders, dus even geen landelijke rieten mandjes of twee-dezelfde-bloempotten-naastelkaar, bijvoorbeeld... Niet dat daar iets mis mee is, integendeel hihi, maar ik ben daar op uitgekeken. De vensterbank is ongeveer 2 meter lang en het raam is hoog, dus er mag ook iets hangen. Maar geen hartjes aan een tak... Wie heeft leuke ideetjes? Ik ken Pinterest inmiddels ook van voren naar achteren
waarom niet 1 hoge pot met daarop aantal takken horizontaal erop en een plant? ik ben wel best cliché .. hangende tak met een hangende waxinelicht houder en hartjes.. 1 plant.. 2 windlichten en 3 kaarsenstandaards in verschillende hoogtes hahaha
Al eens door je buurt gelopen? Ws meer huizen met dezelfde ruimte, waar je goed inspiratie op kunt doen? En dan eens naar een tuincentrum en een winkel met decoratiespullen?
Een aparte vaas in een opvallende kleur met een paar mooie (kunst) takken. Bij tuincentra heb je heel mooie kunstbloemen/takken. Kost wel wat, maar je ziet wel verschil met een kunstbloem van de action.
Ik vind dat de Ikea hele mooie neppers heeft qua bloemen/plantjes. Je kunt het verschil BIJNA niet zien. Daar heb ik er wel een paar van. Het is niet origineel; maar ach, wel leuk op zich.
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb vanmorgen even wat tuincentra bezocht en ben uiteindelijk goed geslaagd. Mooie grote vazen met bloesemtakken en een aantal redelijk hoge parapluachtige boompjes in pot. Ik heb kleine glazen vaasjes/flesjes meegenomen die ik voor het raam ga hangen met een tulpje/takje oid erin.