Wie heeft hiervan gehoord of kent het? Ik heb mijn banner nog niet aangepast, maar ben afgelopen maandag 11 dagen teruggezet bij de echo en vandaag dus 11 weken zwanger. Ik ben al ruim 6 weken kotsmisselijk, elke ochtend sowieso en regelmatig 's avonds ook nog overgeven. Alle tips die ik heb gelezen (crackers voor het opstaan, lauw water, gemberthee, rustig aandoen) hielpen niks, Ik was dinsdag voor de 2e keer bij de verloskundige en die gaf als tip dat de Etos polsbandjes verkoopt met drukpunten die ervoor moeten zorgen dat je minder misselijk bent. Ik heb ze gister meteen gehaald. Het leek te werken, maar aangezien de misselijkheid 's middags altijd beter wordt, durfde ik het nog niet te geloven. Ik heb er vannacht mee geslapen en ben nu net wakker, het is kwart over zeven, maar ik voel me niet heel misselijk ofzo.. Zou het dan echt werken? Iemand die het kent? Schijnt ook veel verkocht te worden aan mensen/kinderen met reisziekte. Zijn strakke stoffen polsbandjes met een witte rond balletje die aan de binnenkant van je pols op een bepaald punt moet drukken.... Als het echt werkt, is het jammer dat ik het niet 6 weken eerder wist... Misschien dat ik iemand anders blij kan maken met de tip, maar nogmaals, ik heb ze nog maar net dus geef nog geen garantie dat het echt werkt... was nieuwsgierig of hier meer dames zijn die het kennen?
Als het werkt haal ik er vandaag nog 1! net ook weer boven de wc gehangen voel me zooo beroerd! en heb nog een peuter rond lopen , dus alles wat een beetje helpt is welkom!
Hoi, Nou ik heb die dingen echt jaaaaaren geleden gehaald bij de apotheek. Ik heb wat aan mijn maag waardoor ik regelmatig erg misselijk was en ben. Op dat moment hielpen alleen reistabletjes heel gek. De mevrouw van de apotheek raadde ze me aan.......en ik ben niks anders dan helemaal positief!!!!!! Ze zitten een beetje strak, maar dat is ook de bedoeling. Je moet ze wel echt op het goede punt van je pols drukken want anders werkt het dus niet, je kan ze 24/7 gebruiken indien nodig en ze zijn wasbaar...scheelt bergen geld en je hoeft geen medicijnen ofzo te slikken. Wat tegen misselijkheid ook kan helpen is met je duim in je handpalm wrijven. Tegen overgeven helpt als je een stevig duwende/wrijvende beweging maakt over de voorkant van je onderbeen en dan net iets naast het midden. Dus stel je rechterbeen....dan net iets rechts van het midden (naast bot af) van boven naar onder of andersom. Klinkt mss een beetje vreemd maar dat hebben ze me voor gedaan toen ik accupuntuur kreeg voor mijn misselijkheid. Het is niet het allermakkelijkste om te doen, maar het helpt wel.... Ik hoop dat je hier iets aan hebt gehad!! xxxxx Esther
Ik vindt ze geweldig. Jaren gebruikt tegen reisziekte en nu ook tegen de misselijkheid. Bij mij werkten ze echt heel erg goed. Het lijkt gek dat een drukpunt dat kan doen, maar zie de reacties! Kan dus echt
ook ik ben zeer positief over de bandjes!!! ze helpen mij heel goed bij mijn misselijkheid aangezien ik dan vaak ook paniek en hyperventilatie aanval krijg. Deze bandjes onderdrukken en of laten het gevoel verdwijnen
Ik heb het polsbandje ook van de etos gekocht en een aantal dagen gedragen. Bij mij heeft het totaal niet geholpen. Ik was echt extreem misselijk en bleef overgeven en helaas kon de etos polsbandje mij er niet bij helpen. Wel heb ik van andere mensen heel veel positieve verhalen gehoord. Ik zal het zeker proberen.
Ik heb ze wel voor reisziekte geprobeerd en daarbij had ik wel het gevoel dat het werkt. Voor zwangerschapsmisselijkheid heb ik het niet geprobeerd. Op mijn site met info over zwangerschapsmisselijkheid geven 41 van de 129 mensen aan dat het werkt. Toch een goeie 31%, moeite waard om te proberen
Hier ook positief! Ik deed ze om zodra ik wakker ben. Nu wat minder misselijk en doe ik ze om als ik het aan voel komen... Werkt ook snel!
Mijn vriendin heeft heel erg last gehad van misselijkheid. De polsbandjes waren DE uitkomst! Haar vk had het voorgesteld (zij woont in het buitenland) en daar is het heel normaal om ze te gebruiken. Goed om te horen dat ze hier ook beschikbaar zijn, ik vroeg me al af waar ik e zou kunnen krijgen mocht ik er tzt behoefte aan hebben.
Denk dat ik ze tochv ook maar is proberen! Pff, die misselijkheid is killing:x! Hoe heten ze precies en wat kosten ze?
Ik heb ze gister gekocht bijv Etos, 14. Ik ben nog niet helemaal overtuigd. Gister meteen aangedaan maar ben gister en vannacht tot vanmiddag weer kotsmisselijk geweest. Vanavond is het wat gezakt. Gek genoeg helpen alle ongezonde dingen, als friet en gevuld speculaas..wat erg..ik hb ook okugest gekocht bij kruidvat, ook dit helpt zo,s wel, soms niet. Succes. Ik voel me de hele week al hondsberoerd
hm, toch het overwegen waard. hier trouwens ook zoiets: tegen mijn misselijkheid helpt vet en hartig eten zeer goed: frites, hamburgers, metworsten, tosti, pizza en ga zo maar door. lastig gezond door de zwangerschap te komen haha.
Bekend fenomeen hoor, dat die ongezonde zooi juist wel te eten is als je last hebt van zwangerschapsmisselijkheid. Ik heb 3 keer in het ziekenhuis gelegen en bbq worstjes waren dus de eerste dingen die ik kon eten... daarna kwam pasta met vette roomkaassaus en gerookte zalm (iets wat ik dus echt echt never nooit meer zal eten!) Als het werkt, dan zou ik zeggen: ga er voor!!! Als de misselijkheid afzakt kun je altijd nog beter gaan eten. En het is beter dan je gezonde hap er weer uit gooien!
Ik heb nog niet weer overgegeven sinds ik ze draag... Nu schiet het bij mij ook mooi op naar de 12 weken, dus zou ook daarvan kunnen komen maar na vele weken elke dag overgeven, geloof ik echt wel een beetje dat ze voor mij werken... Ik kan trouwens ook wel patat enzo eten en aardappels/groente/vlees bijna niet... vreemd vind ik dat...
ik heb ze nu dus een paar dagen... lijk me wat beter te voelen, maar miss ook omdat ik richting de 12 weken ga?? Ik heb nog wel moeite met geuren en eten, zo kan ik ook niet tegen aardappels vlees en groete.. wel rauwe wortels dus die eet ik dan maar als tussen door. Patatjes eet heb ik nooit veel gegeten maar merk wel dat ik daar nu meeste trek in heb en dan ook niet misselijk word. Helaas kan ik fruit ook niet binnen houden, dus slik maar extra vit!
oooh zal het echt helpen,lig nu al 5 op bed zo beroerd als ik ben!! mis toch maar in de kleren schieten vanmiddag,met een kotszak mee,en die bandjes halen.
Ik weet nog niet of ik die armbandjes dan ga kopen.. Ik ben idd ook al anderhalve week goed beroerd.. Wat erg he? Je kunt gewoon helemaal niks! Zelfs op het werk vragen ze; "Ben je toevallig zwanger?" Wij willen het nog ff geheim houden tot we zeker weten of de echo goed is en al, dus houd ik het maar op een flinke griep.. Wat bij mij vandaag wel hielp waren appels, echt en gisteravond had ik echt zo'n zin in een pizza van de pizzaria, maar daarna weer kots misselijk. Brood krijg ik niet weg, en crackers gaat nog.. Dus maar aan t fruit, melk, vla ed.. Stertke, hoop dat het snel over is!
Oohw wat fijn om dit te lezen..! Ik ga het ook proberen!!! Die misselijkheid is echt afschuwelijk... De hele dag door... Grappig te lezen, ik neig ook heel erg naar slechte en ongezonde dingen. Ik moet mijzelf soms dwingen eens wat fruit te eten ofzo.