eerste symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Desie17, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    ik ben dan nog niet zwanger maar ik heb veel gehoord dat veel eten een symptoom kan zijn ik eet wel meer dan normaal maar niet overdreven maar mijn vraag is kan veel drinken ook een symptoom zijn ik ga der niet vanuit dat ik dan gelijk zwanger kan zijn maar vroeg me gewoon af of kan kan zijn want ben net een uur of 2 wakker en drink erg veel voor mij dan

2. Tese

Tese Niet meer actief

3. Mami

Mami Actief lid

8 nov 2010
    148
    0
    0
    sorry, ik kan er niet over meepraten daar ik eigenlijk echt nergens last van gehad heb.

heb 2 maal overgegeven in het begin toen ik moest tandenpoetsen.

verder helemaal nergens last van de zwangerschapkwaaltjes en ben nu op mijn 37ste week

4. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    okey naja van veel eten hoor ik wel soms maar drinken had ik nog nooit gehoord

5. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    miss wat meer trek maar dat is niet bij iedereen ik heb er soms last van

6. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ik stik ook van de honger en van de dorst....

Ook heb ik al dagen last van maagzuur en ben daardoor ontzettend misselijk, heb al paar keer overgegeven...
    Maar of het symptomen zijn? Geen idee....

7. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    nou ik eet vrij weinig voor mijn doen ik soms eet ik enorm veel en soms ben ik misselijk en soms heel veel dorst en en raar kriebelent gevoel bij de schaamstreek
    het enige verwarrende is ik weet nou niet of het menstuatsie zwanger of ontpillen kan zijn volgende week kan ik pas testen

8. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Toen ik zwanger was moest ik vaker kleine beetjes eten, anders kreeg ik een hol gevoel in mijn maag. Snoepen deed ik bijna niet, had ik geen trek in.

9. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    naja ik vorige jaar pfeiffer gehad waardoor ik niet meer wist wat honger wat ik voelde het niet meer omdat ik zovaak bijna niet at maar nu sinds een week als ik wakker wordt heb ik honger of zo ineens op de dag dat ik meer eet

10. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    vanmorgen heel ziek geweest ondanks dat toch naar shool gegaan
    ik werd echt heel ziek extreme buikpijn maar dan mijn darmen en onzettend misselijk de misselijkheid is weg de buikpijn is der nog wel maar ik heb dan ook een darmprobleem maar dat misselijkheid was zo erg wou het liefst de hele dag op bed liggen verder gen koorts temp was 36,6

11. Tese

Tese Niet meer actief

Klinkt als een griepje. Dat heerst heel erg momenteel.

12. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    jah daar zat ik ook aan te denken maar ik heb nu nergens meer last van en dat is nogal vreemd het was alleen vanmorgen de buikpijn ging wel wat door maarjah maar nu heb ik nergens meer last van dus this eigelijk best raar

Deel Deze Pagina