Eerst lichte symptomen, nu nauwelijks meer?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door MamaMiaatje, 28 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Hallo,

Ik ben nu ongeveer 5 weken en 4 dagen zwanger. Ik had vorige week, net na de posi-test lichte zwangerschapssymptomen, namelijk iets gevoelige borsten en een rare smaak in m'n mond, maar dat is nu allemaal alweer verdwenen, ik heb enkel nog iets hoofdpijn zo nu en dan, maar verder niets.
    Heb pas nogmaals getest en de test was toen wederom heel positief, nog positiever dan de vorige, maar toch die onzekerheid.
    Wie had ook in het begin net na de test symptomen en toen weer niet?

Bedankt voor jullie antwoorden!

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik heb helemaal geen symptomen gehad en nu nog steeds niet :) behalve lichamelijke klachten zoals BI e.d..

Symptomen zeggen helemaal niks over wen goede of slechte zwangerschap ;)

3. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Oké, dank je! Toch hoop ik dat de symptomen nog wat meer komen. Het klinkt misschien raar, maar dan zou ik me toch iets meer zeker voelen.

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Heel normaal hoor, de een heeft vanaf de eerste dag meteen alle mogelijke symptomen, de ander heeft nergens last van. Zegt niets over of het wel goed gaat of juist niet goed; de een reageert gewoon heel anders op al die hormonen :) Maar inderdaad; gebrek aan symptomen kan ook heel vervelend zijn omdat je de bevestiging mist!

5. sanne200

sanne200 Lid

30 aug 2011
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik heb ook maar eventjes gevoelige borsten gehad en een rare smaak in de mond. En veder helemaal niets.
    Ik zou zeggen geniet er van. Ik kende dit ook niet bij mijn eerste 2 zwangerschappen was ik hartstikke beroerd.

6. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Bedankt voor jullie antwoorden meiden, maar helaas heb ik een miskraam gehad vandaag.
    Terwijl ik juist gisterenavond ineens weer symptomen kreeg. Toen dacht ik nog dat het allemaal wel goed zat, maar niet dus.........
    Vanmorgen bloedverlies en krampen en dit zette door................helaas.
    Ben nu erg verdrietig.

7. lies84

lies84 Lid

30 mei 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat naar. Wat vervelend, snap je gevoel.
    Heel veel sterkte, dikke knuffel.

8. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ik voel soms nog heveige menstruatie pijn. Moe, ere borsten..och zolang t hierbij blijft, mag ik denk ik mijn handjes dichtknijpen.

Deel Deze Pagina