Polsmode

Discussion in 'De lounge' started by HabibiAna, Jul 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Wie besteld daar weleens wat? Ik bestel er weleens bedels voor mn armband. Nu heb ik een keer 2 glasbedels besteld en daar stond geen 925 stempel op. Ik d8 dat dat misschien er niet op kom ofzo dus heb het maar zo gelaten. Nu heb ik op een andere site glasbedels besteld en daar stond die stempel wel op..;)

Ik heb nu weer 2 bedels bij hun vandaan en op de 1 staat er wel een stempel en op de andere niet. Dat is toch vreemd of niet? Als iets zilver is hoort daar toch altyd een stempel op te zitten?

Ik heb ze een mailtje gestuurd. Heeft er iemand weleens zoiets meegemaakt?

2. Martinevisser

Martinevisser Nieuw lid

Jul 22, 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vaak zit bij zilveren bedels het keurmerkje nogal verstopt. De glasbedels van hun hebben het 925 keurmerkje aan de binnenzijde (daar waar de armband doorheen gaat). De duurdere glasbedels hebben vaak een grotere 'kraag' aan de buitenkant, waar dan het stempel op staat. Persoonlijk vind ik dat minder mooi en geef ik de voorkeur aan glasbedels met een kleine kraag.
    Ik koop al vanaf 2008 bij hun en heb nog nooit problemen gehad met mijn bedels (heb inmiddels 3 armbanden en een ketting) ;)

3. Heart

Heart Fanatiek lid

Jan 28, 2008
    1,572
    0
    0
    Limburg
    Vreemd ja, die hoort er altijd op te staan..ook al is ie verstopt, je hoort m nog te kunnen zien hoor ;)

Ben benieuwd wat je voor reactie terug krijgt...

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hmm en "MartineVisser" registreert zich hier vandaag speciaal om op dit onderwerp te reageren?:D

5. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,042
    1,860
    113
    Provincie Groningen
    Dat dacht ik ook meteen!

6. 4days

4days Niet meer actief

Hahahaha :D

7. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    1,169
    0
    0
    idd erg vreemd..:D

8. Heart

Heart Fanatiek lid

Jan 28, 2008
    1,572
    0
    0
    Limburg

Dat wilde ik ook al zeggen maar dacht krijgen we daar weer zo'n discussie over lol:D Beetje vreemd ja, ben echt benieuwd wat je terug krijgt als reactie!

9. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    hahaha dames dames toch.
    Ik had als reactie gekregen dat er wel een stempel staat van het merk ( dat staat er ook idd) en dat dat garantie staat voor da het echt zilver is. Er zit ook een jaar garantie op. En dat er uitzonderlijk geen stempel wordt gezet als het de vorm van het bedeltje kan verstoren...

10. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Op zulke lichte dingetjes hoeft geen keurmerk stempel gezet te worden ;)

Maar als het een (dure) merk is en hij zit op de ene wel, kun je er wel vanuit gaan dat ze ook op de anderen zitten lijkt mij, tenzij het onderdeeltje er inderdaad heel lelijk door wordt, kan ik me voorstellen dat het niet gebeurt.

11. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ben wel benieuwd hoe dat bedeltje er dan uit ziet :).

12. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
  13. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Mooi bedeltje :)

Volgens mij had het stempeltje bij de punt onderaan geplaatst kunnen worden, links of rechts ervan (op de zijkant)

Maar inderdaad, je zou hem altijd zien ;)

Share This Page