Wat me net toch is overkomen!

Discussion in 'De lounge' started by bar, Oct 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Ik Kan amper uit me woorden komen maar wat er net toch is gebeurd...
    Ik heb 1,5 voor 1 werkgever gewerkt in woerden. Daar ben ik vanaf eind juli al weg. Ik ben toevallig vorige week er langs geweest om een loonoverzicht te halen en heb even vriendelijk staat praten met mijn oud collega's.
    Gaat mijn telefoon net.. Belt mijn oude werkgever me op en hij vraagt, wat ben jij zondag middag in kantoor wezen doen. Ik zeg pardon? wat ik daar ben wezen doen? ik zeg niks want ik zat gewoon thuis. Hij zegt jij bent op kantoor geweest.. Ik zeg niet waar. Hij zegt er zijn vingerafdrukken van jou gevonden op het alarm en bij de deur en binnen.. ( hoe ze weten dat die van mij zouden moeten zijn.. geen idee :( )
    Ik zeg nou ik was gewoon thuis met mijn vriend. Hij zegt oke dan zijn we uitgepraat. dan breng ik het morgen bij de politie... Ik zeg nou je doet je best maar en heb zo opgehangen..
    Ik snap niet hoe die mij kan verdenken, ik heb toen mijn sleutel ingeleverd en ik ben zondag het huis niet uit geweest. En ik heb al helemaal niks op dat kantoor te zoeken :( ...
    Hij kan niks bewijzen want ik ben gewoon thuis geweest, maar ik kan er zo kwaam om worden dat ie mij beschuldigd..
    Mijn vriend zegt laat lekker, je zal er wel niks meer van horen want er is niks weg op kantoor ofzo..
    Ik vind het maar vaag in elkaar zitten :( :confused:

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Nou ja zeg waar slaat dat nou op.
    Lekker naar de politie laten gaan hij gaat dan af als een gieter niet jij.

sterkte en hopelijk is het zo weer overgewaaid

3. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Jeetje, je hebt ook wel altijd wat met die werkgevers he ;)

Maar wat vaag zeg! Ik snap niet dat ze ook maar durven om zoiets te beweren, waar slaat dat op?
    Lekker laten waaien iig, en probeer er maar gewoon om te lachen.. wat else?!

4. Vienna001

Vienna001 Lid

Jul 3, 2006
    16
    0
    0
    Wat een vreemd verhaal. Ik vraag me af hoe hij weet dat het jouw vingerafdrukken zijn. Heeft hij van al zijn werknemers vingerafdrukken geregistreerd? Ik zou het inderdaad lekker laten zitten.

5. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Nou jaaaaaah zeg! Wat een eikel en inderdaad hoe weet hij dat het jouw vingerafdukken zijn?

Nou als jij daar niet bent geweest dan heeft hij verder geen poot om op te staan lijkt mij.

6. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    Oeeei....ik hoop dat je met rust wordt gelaten.

Een vriendin van mij heeft zoiets gelijks mee gemaakt. Ze heeft hierdoor een flinke deuk opgelopen in haar zelfvertrouwen. Dat mensen zomaar zo snel iemand veroordelen! :x Ik kan daar nog zo kwaad om worden.

tip: Als dit verhaal nog een staartje krijgt, zoek dan gelijk juridisch advies, gek genoeg staan hun vaak sterker en zelf red je het niet.

Heel veel sterkte meis!

7. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Wat een rare flapdrol zeg! Volgens mij is hij niet goed wijs hoor.

Ik kan me voorstellen dat het hartstikke vervelend is om zoiets naar je hoofd geslingerd te krijgen, maar jij weet dat jij niets gedaan hebt, dus zijn achterdocht is helemaal ergens op gebaseerd.

Lullig meid, maar laat je niet op je kop zitten. Dat zal de politie hem ook vertellen.

Succes!

8. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    nee niks geregistreerd. maar geloof dat hij een detective heeft ingehuurd en die heeft van hun allemaal vingerafdrukken genomen en daar zaten die niet bij dus neemt ie maar aan dat ik het ben geweest... mafkees @#$#$%$%&%**%^#$
    mijn schoonmoeder zei net je kan zelfs een schadeclaim indienen dat ie je vals beschuldigd3

ik maak me ook niet echt druk maar ik kan er niet over uit dat ik beschuldigd word..:(

9. marina99

marina99 Bekend lid

Sep 12, 2006
    913
    0
    0
    nou ja zeg!wat een eikel!
    hoe komt ie erby dat het jou vingerafdrukken zijn?

zou me niet druk maken hoor

10. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    Hij kijkt zeker naar CSI...maar zou me ook beledigd voelen als hij me zo zou beschuldigen...inderdaad Rechtsbijstand erbij laat hem maar lekker zweten wat denkt hij wel...pffff

11. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    ik ben in ieder geval verzekerd voor rechtsbijstand.. dus ik denk dat ik die maar is ga bellen morgen..
    Ik ben echt zoo boos.....

12. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Bar: Sterkte, als jij een alibie (weet niet hoe je het schrijft) kunnen ze jou niet beschuldigen. Met een vingerafdruk :S Hoop dat je snel meer weet van deze onzin. Jou beschuldigen

13. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Je kunt hem aanklagen wegens laster volgens mij.

14. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    ja mijn vader zei net ook je moet morgen rechtshulp bellen.. misschien weten die meer

15. Niet meer actief

wat een onrecht zeg!

16. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    wat een verhaal zeg! misselijk hoor van die vent. als hij echt naar de politie stapt en ze komen er achter dat je er niet bent geweest en gewoon lekker thuis zat, zou ik gelijk aangifte doen bij de politie wegens vals beschuldigen en dan kan je een schadevergoeding gaan eisen!
    maar je bent er mooi klaar mee! succes!

17. Rabia

Rabia Bekend lid

Apr 19, 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    NOU JAAA ZEG! Ik zou ook aangifte doen bij de politie van valse beschuldiging! Wat een LUL....sorry :oops:

18. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    ja ik zit me ook steeds kwader te maken.
    Ik heb een meisje op me msn die daar mijn baan heeeft overgenomen. ik vroeg wat is er allemaal aan de hand.. Maar ze mocht niks zeggen want anders kostte het haar baan....
    ik zeg jullie zijn nog niet van me af..
    ik kan me er echt kwaad om maken.
    en nou moet mijn vriendje ook nog werken tot 2 uur vanacht

19. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    wat een toestand zeg!
    die gast is gewoon ziek in zijn kop.
    probeer het je niet teveel aan te trekken!

20. Rabia

Rabia Bekend lid

Apr 19, 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ja uiteraard snap ik dat je je zo kwaad kan maken om zoiets.Kan me voorstellen dat je je vriend nu wel mist ja.
    Ik zou die ex-baas het schurft laten krijgen, ga anders even lezen of tv kijken ofzo? Bel iemand bij wie je je verhaal kwijt kan. Misschien is die man niet 100%, hopenlijk gaat ie gauw op zijn bek!

Share This Page